چهره هاسلبریتی ایرانی

ریحانه پارسا با کی ازدواج کرد؟ ماجرای دروغ ازدواج ریحانه پارسا

ریحانه پارسا با کی ازدواج کرد ؟ جزئیات آشنایی ریحانه پارسا با همسرش و ماجرای دروغ ازدواج ریحانه پارسا به همراه اطلاعات تکمیلی را در این مطلب بخوانید.

سال قبل بود که ریحانه پارسا با انتشار این عکسی در اینستاگرامش خبر از ازدواجش داد و نوشت: «گر هیچ نباشد چون تو باشی…ممنون از تبریکاتون و تشکر از جواهری باران بابت طراحی زیبای حلقه هامون» اما خیلی زود مشخص شد این خبر ریحانه پارسا در اینستاگرامش دروغ سیزده بود! او با انتشار یک پست دیگر در صفحه شخصی خود نوشت: « که دروغ سیزده بود که دروغ سیزده هست دروغ سیزده خواهد بود که مجرد است. »

ازدواج+ ریحانه پارسا

انتشار این پست های اینستاگرامی باعث شد دیگر کسی به ازدواج این بازیگر جوان و پرحاشیه اطمینان نداشته باشد! این ماجرا ادامه داشت تا اینکه پستی اینستاگرامی در صفحه شخصی مهدی کوشکی بازیگر سینما و تلویزیون منتشر شد. روز ۲۳ اسفند ماه مهدی کوشکی با انتشار عکسی در اینستاگرام خود از ازدواجش با ریحانه پارسا خبر داد و نوشت «عهدمان در این قرنطینگی» این خبر تک خطی در روزهایی که بسیاری خود را از ترس ابتلا به کرونا قرنطینه خانگی کرده اند در نوع خود جالب بود.

نوع عکس منتشر شده طوری بود که دیگر تمام طرفداران ریحانه پارسا باور کردند که این بازیگر ازدواج کرده است! مهدی کوشکی در سال های اخیر پرکار بوده و در نمایش ها و فیلم های سینمایی و همچنین سریال های خانگی زیادی حضور داشته است.

ریحانه پارسا با کی ازدواج کرد
ریحانه پارسا با کی ازدواج کرد

همچنین بخوانید:

مهدی کوشکی همسر ریحانه پارسا کیست ؟ + بیوگرافی

علت طلاق مهدی کوشکی از صحرا فتحی چه بود؟

شوخی های شبکه های اجتماعی با ازدواج ریحانه پارسا و مهدی کوشکی


 

نوشته های مشابه

1 دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا