تلویزیون

زمان دقیق پخش برنامه شبگرد با اجرای محمد سلوکی از شبکه دو سیما

زمان دقیق پخش برنامه شبگرد با اجرای محمد سلوکی از شبکه دو سیما به همراه اطلاعات تکمیلی درباره برنامه تاک شو شبگرد در همین مطلب بخوانید. «شبگرد» عنوان ویژه‌برنامه شبانه شبکه دو سیماست که هرشب در ماه مبارک رمضان روانه آنتن می شود.

پخش برنامه شبگرد با اجرای محمد سلوکی
پخش برنامه شبگرد با اجرای محمد سلوکی

محوریت این برنامه گفت‌وگو پیرامون فضای جهان پیش‌رو و سیر در حال و هوای شبانه به همراه قدری تصویرسازی ذهنی است و سعی می‌شود ایام پیش‌رو و پس از کرونا که به نظر می‌رسد اندکی تغییر شکل یابد همراه با بینندگان ترسیم شود. گشتی در ذهن مهمان و مخاطب و ترسیم آینده کمک می‌کند تا با روزهای پیش‌رو بهتر روبرو شویم. در این راستا از فضاسازی‌های نو متناسب با ایام ماه مبارک رمضان در این برنامه استفاده می‌شود.

برنامه شبانگاهی «شبگرد» کاریست از گروه اجتماعی فرهنگی به تهیه کنندگی و اجرای محمد سلوکی که هر شب حوالی ساعت ۲۳:۳۰ به صورت زنده روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.

محمد سلوکی سایل ۱۳۵۸ در تهران متولد شد. او فارغ‌التحصیل رشته مدیریت دولتی در مقطع کارشناسی و مدیریت فرهنگی در مقطع کارشناسی ارشد است. برادر کوچک او مهدی سلوکی بازیگرتلویزیون است . همچنین در سال ۱۳۹۲ در چهارمین دوره انتخابات شورای اسلامی شهر تهران ثبت نام کرد و از جمله هنرمندانی بود که در این دوره از انتخابات حضور داشت.

محمد سلوکی فعالیت هنری خود را در سال ۷۷ با برنامه نیمرخ شروع کرد. پس از آن به عنوان مجری برنامه سیمای نوجوان کار کرد. برنامه «ستاره شو» با تهیه کنندگی، کارگردانی و اجرای محمد سلوکی در سال ۱۳۹۳ از شبکه یک سیما، موج جدید سلفی نگاری را برای اولین بار در تلویزیون راه انداخت. بعد از پخش این برنامه برای اولین بار در تلویزیون و ایده سلفی نگاری شبکه هایی مانند «فارسی۱» و «من و تو» از این ایده در برنامه های خود استفاده کردند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا