سریالسریال خارجی

زمان دقیق پخش سریال ترکی آقای اشتباه + خلاصه داستان و اسامی بازیگران

پخش سریال ترکی آقای اشتباه از ۶ جولای آغاز شده و همچنان پخش ادامه دارد. «آقای اشتباه» هر جمعه ساعت ۸ از شبکه فاکس ترکیه پخش می‌شود و توانسته سریال بسیار  پربیننده‌ای شود و بیش از ۹۰ درصد رای مثبت کسب کرده است. سریال ترکی آقای اشتباه یک سریال تلویزیونی موفق و پربیننده‌ی کمدی –  عاشقانه محصول سال ۲۰۲۰  کشور ترکیه است.این سریال ترکی در یک فصل و ۱۳ قسمت در استانبول تولید شده است که تاکنون پخش آن از نیمه راه گذشته است. جان یامان و اوزگه گورل بازیگران اصلی این سریال هستند. 

سریال ترکی آقای اشتباه

خلاصه داستان سریال ترکی آقای اشتباه

اوزگور آتاسوی پسری جوان، باهوش، بااعتماد به نفس و خوش تیپ و پولدار است که یک رستوران دارد و به شکلی عجیب و دیوانه وار زندگی می کند چراکه بنا به دلایلی اعتمادش را به عشق و زن‌ها از دست داده است. در سویی دیگر ازگی اینال قرار دارد که دختری زیبارو، دوست داشتنی رمانتیک و ساده است. او  حدود سه سال است که در یک رابطه با پسری به نام سونر است و به دوست پسرش وفادار و متعهد است. ازگی تصمیم گرفته برای سونر یک مهمانی جشن تولد ترتیب بدهد اما در همین بین متوجه می‌شود که سونر به او خیانت کرده است و به همین خاطر او را ترک می‌کند. او به خاطر نگاه ساده‌ای که به عشق داشته و از روابط قبلی‌اش آسیب روحی دیده بسیار شکننده شده است و از رابطه داشتن با پسرهای اشتباهی خسته شده است. شاید این روابط غلط نتیجه غیبت و عدم حضور پدر در زندگی او باشد.  ازگی وقتی از خانه بیرون می‌زند با اوزگور که همسایه جدید اوست آشنا می‌شود.

اوزگور پسر سرزنده‌ای است که در لحظه زندگی می‌کند و زندگی را سخت نمی‌گیرد. ازگی که در روابط خود ناموفق است وقتی اوزگور را می‌بیند از اوزگور می‌خواهد او را راهنمایی کند تا به کمک تکنیک‌های او بتواند به مردی که دوست دارد برسد و او را ترک نکند. ازگی توجه‌اش به سمت پسری جذاب به نام «سردار» است که پزشک است. درواقع ازگی فکر می کند اوزگور برایش حکم یک دکتر را دارد که نسخه‌هایش موثر است چراکه اوزگور قوانین دوستی را خیلی خوب می‌داند اگرچه به شکلی کنایه آمیز او تمثال آقای اشتباه است و به ازگی هشدار داده شده تا از او دوری کند. اوزگور در ازای یک شرط حاضر می‌شود به ازگی کمک کند و آن هم این است که ازگی به در ظاهر نقش دوست دختر او را بازی کند. ازگی هم اگرچه تمایلی به این ماجرا ندارد اما به اکراه قبول می‌کند همراه اوزگور به جشن عروسی خواهرش برود و وانمود کند که دوست دختر اوست که اوزگور هم از شر غر زدن‌ و درخواست‌های آزا دهنده مادرش راحت شود. مادر اوزگور به شدت اصرار  دارد که پسرش ازدواج کند و صاحب زن و زندگی شود. رابطه خاص و عجیبی بین ازگی و اوزگور ایجاد می‌شود اما دوستان ازگی معتقدند که اوزگور گزینه درستی برای او نیست.

درحالیکه اوزگو سعی دارد یک سری نکات را به ازگی یاد بدهد این سوال پیش می‌آید که او واقعا در حال کمک کردن به خودش هست یا ازگی؟!

اما در نهایت این دو به همدیگر علاقه مند می‌شوند و داستان آغاز می‌شود. راهنمایی‌های او باعث می‌شود که سردار به ازگی توجه کند و جذب او شود اما در عین حال اوزگور کاری می‌کند که ازگی را از سردار دور نگه دارد. اگرچه اوزگور به ازگی گفته است که از جنس همدیگر نیستند اما در این مدت اوزگور از وقت گذرانی در کنار ازگی لذت می‌برد و یک دوستی بین آنها شکل می‌گیرد و حتی می‌توان گفت اوزگور نسبت به ازگی احساس خصی پیدا می‌کند. درواقع اوزگور، مثل صمیمی‌ترین دوست ازگی رفتار می‌کند و این درحالیست که هیچ گاه هیچ دختری نتوانسته بهترین دوست او باش. اوزگور حتی وارد اتاق خواب او می‌شود و به ازگی می‌گوید چه بپوشد، چطور راه برود و… و در تمام این مدت به او نزدیک‌تر می‌شود و او را بهتر می‌شناسد. اوزگور احساس راحتی با ازگی پیدا می کند و بدون اینکه متوجه شود به ازگی علاقه پیدا کرد  اما وقتی ازگی به این موضوع فکر می‌کند و با تشکر کردن از اوزگور میخواهد در این رابطه صحبت کند و از کمک‌های او تشکر کند و به او می‌گوید که با حساسیت‌هایش او را غافلگیر کرده اوزگور انکا می کند چراکه نمیخواهد از خودش هیچ گونه آسیب پذیری‌ای نشان دهد. درواقع هر دوی آنها به هم علاقه مند شده‌اند اما نمی خواهند آن را انکار کنند…

معرفی بازیگران سریال

جان یامان  در نقش اوزگور آتاسوی

اوزگه گورل در نقش  ازگی اینال

گورگن اوز در نقش  لونت یازمان

فاطما توپتاش در نقش  جانسو آکمان

سوات سونگور در نقش اونال ییلماز

لاله بشار در نقش  سویم آتاسوی

جمره گوملی در نقش  دنیز کوپاران

سرکای توتونچو (اوزان دینچر

سارپ جان کورواغلو در نقش  سردار اوزتورک

تایگون سونگار در نقش  سونر سچکین

فری بایجو گولر در نقش  نوین ییلماز

اجه ایرتم در نقش  گیزم سزر

امره ارن در نقش  آنیل چلیک

کیمیا گوکچه آیتاچ در نقش  ایرم دوآن

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا