سریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار برنامه دست فرمون از شبکه نسیم

زمان دقیق پخش و تکرار برنامه دست فرمون از شبکه نسیم مشخص شد. برنامه دست فرمون به کارگردانی مسعود صنم و تهیه کنندگی محمود محمودی برای پخش از شبکه نسیم تولید می شود و بزودی روی آنتن این شبکه می رود.

زمان دقیق پخش و تکرار برنامه دست فرمون

به نقل از روابط عمومی برنامه تلویزیونی «دست فرمون»، این برنامه نخستین مسابقه بزرگ تلویزیونی از ۲۵ آبان، هر هفته به مدت ۴ شب (از شنبه تا سه شنبه) با اجرای کامبیز دیرباز از شبکه نسیم پخش می شود.

مسابقه دست فرمون برای ایجاد رقابت مهیج میان علاقمندان به رانندگی است. این برنامه هیچ محدودیتی برای علاقمندان به رانندگی ندارد و زنان و مردان با هر خودرویی می‌توانند در پیست اختصاصی این برنامه با یکدیگر به رقابت بپردازند؛ تنها شرط حضور در برنامه داشتن گواهینامه است.

محمودی تهیه کننده برنامه درباره چارچوب کلی مسابقه به این شکل است که هرکس فکر می‌کند راننده است می‌تواند به این برنامه بیاید. نکته‌ای که باید ذکر کنم این است که هر شرکت‌کننده به تنهایی در «دست فرمون» شرکت می‌کند، در واقع در این مسابقه مهارت‌های رانندگی شرکت‌کننده مورد ارزیابی قرار می‌گیرد. هرکس با هر ماشین و سطح سواد می‌تواند وارد این مسابقه شود.
محمودی در پایان با بیان اینکه قرار است هر آنچه تابحال درباره دست فرمون و رانندگی در ایران دیده نشده در این برنامه به تصویر کشیده شود، مطرح کرد: درواقع باید بگویم بینندگان منتظر اتفاقات جذاب باشند. هر کس با ماشین خود وارد مسابقه خواهد شد. «دست فرمون» برنامه‌ای مردانه نیست و خانم‌ها هم می‌توانند در آن شرکت کنند. حتی خانواده‌ها نیز امکان شرکت در مسابقه را دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا