تلویزیون

زمان دقیق پخش و تکرار برنامه ماه عسل در ماه رمضان ۹۸

مجله اینترنتی کولاک؛ سید امید صادقی

خودزنی به سبک احسان علیخانی

ماه عسل قربانی عصر جدید شد!

برنامه عصر جدید احسان علیخانی در مدت کوتاهی که از شبکه سه روی آنتن می رود به لحاظ تنوع در مسابقه و نبودن محدودیت در معرفی استعدادها موفق شده تا طیف گسترده ای از جمعیت ایران را در شب های نوروز پای این برنامه بنشاند.

ماه عسل+ماه رمضان 98
اما این استقبال گسترده از برنامه عصر جدید تا حدودی آینده برنامه ماه عسل را که هر سال در ماه رمضان قبل از افطار از شبکه سه سیما پخش می شد به مخاطره انداخته و حالا زمزمه هایی در خصوص عدم پخش ماه عسل در ماه رمضان امسال شنیده می شود که می تواند میلیون ها نفر بیننده پرو پا قرص این برنامه را که هر سال قبل از اذان مغرب دلشان را به علیخانی و برنامه اش می سپردند افسرده کند.
در همین حال خود علیخانی هم چندی پیش در جشنواره جام جم با اشاره به حجم سنگین برنامه عصر جدید به این موضوع اشاره کرد که در پی توافقی که با مدیران شبکه سه داشته است تصمیم گرفته پس از ۱۲ سال تولید برنامه ماه عسل را متوقف کرده و تمام انرژی خود را صرف تولید برنامه عصر جدید کند.
این تصمیم شاید برای مخاطبان برای عصر جدید که به دنبال هیجان و سرگرمی هستند چندان تفاوتی نداشته باشد اما قطعا انتقادات فراوانی را از طرف مخاطبان برنامه ماه عسل متوجه علیخانی خواهد کرد. زیرا در سال های اخیر مردم به دیدن ماه عسل عادت کرده بودند و معلوم نیست قبل از افطار اوقات مردمی که شیفته ماه عسل بودند چگونه سپری شود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا