تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار فصل جدید برنامه وقتشه در سال ۹۸ با اجرای کامران تفتی

مجله اینترنتی کولاک: فصل جدید برنامه وقتشه در سال ۹۸ به زودی روی آنتن شبکه نسیم می رود. فصل جدید این برنامه را مطابق معمول کامران تفتی بر عهده خواهد داشت. سری جدید برنامه وقتشه به همراه تماشاگران از چندی قبل ضبط خودش را آغاز کرده است. فصل جدید این برنامه تلویزیونی با دکور و لوکیشن متفاوت و جدیدی روی آنتن خواهد رفت. سرپرست نویسندگان همان حسین کلهر است و تیم نویسندگی آن تقویت شده است.

پخش و تکرار فصل جدید برنامه وقتشه در سال 98
پخش و تکرار فصل جدید برنامه وقتشه در سال ۹۸

صفری تهیه کننده برنامه وقتشه با اشاره به ساختار و محتوای برنامه گفت: «وقتشه» همچنان خط امید و نشاط را پررنگ دنبال می‌کند و مسئولیت آموزش مهارت‌های زندگی را برعهده دارد. بنابر فرمایش مقام معظم رهبری، امیدآفرینی، حیا و ادب محور «وقتشه» است و حتماً در سری جدید هم به این مبانی تأکید داریم. «وقتشه» باز همان مرجع اجتماعی خودش را دنبال می‌کند و آدم‌ها را برای یک زندگی و ایجاد بنیان خانواده آماده می‌کنند. در این سری علاوه بر توجه به خانواده و ازدواج، به کارکردهای اجتماعی خانواده‌ها هم توجه داشته‌ایم.

فصل جدید برنامه وقتشه در سال ۹۸ به همراه تماشاگران از ۲۴ فروردین ماه ضبط خودش را شروع و فصل جدید برنامه با دکوری جدید آغاز شده است. اتاق فکر «وقتشه» در سری جدید علاوه بر تاکید بر خانواده و ازدواج، به مسئولیت اجتماعی خانواده‌ها هم توجه ویژه داشته است.

«وقتشه» جدید از چهارشنبه ۲۸ فروردین ماه ساعت ۲۱ برای مخاطبان شبکه نسیم به روی آنتن می‌رود. قرار است این برنامه احتمالاً سی روز ماه مبارک رمضان روی آنتن باشد.

گفتنی است، برنامه تلویزیونی «وقتشه» با محوریت سبک زندگی و بررسی‌های کارشناسانه در هر قسمت میزبان زوج‌های جوان خواهد بود و با آن‌ها به گفتگو می‌پردازد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا