تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار سریال آپارتمان از شبکه آی فیلم

مجله اینترنتی کولاک: زندگی این روزهای ما به حدی تیره و تار و ملال آور شده است که وقتی خاطرات سال ۷۱ در ذهن مرور می شود احساس می کنیم که سال ۷۱ مربوط به چند قرن پیش می شود!

دلخوشی و نشاط آنقدر از ما فاصله گرفته که حتی یادآوری خاطرات خوش سال های دور هم بسیار دورتر از چیزی که هست تصور می شود. مثل مجموعه تلویزیونی آپارتمان و خاطراتی که از نشستن پای تلویزیون در آن سال داریم. مثل تمام آن لحظاتی که عاشقانه در کنار هم می نشستیم و هیچکس هم گرفتار موبایل و فضای مجازی نبود.
ما به شدت دلتنگ آن روزها شده ایم. دلتنگ تخمه شکستن در شب های زمستان و…

سریال آپارتمان

 

سریال نوستالژیک و خاطره انگیز آپارتمان محصول سال ۷۱ و به کارگردانی اصغر هاشمی و نویسندگی فرهاد توحیدی، از امشب یکشنبه ۱۲ اسفند ماه روانه آنتن شبکه آی فیلم می شود.

اسامی بازیگران سریال آپارتمان

زنده‌یاد جمشید اسماعیل‌خانی، پرویز پرستویی، شهره لرستانی، زنده‌یاد حمیده خیرآبادی، افسانه چهره‌آزاد، امین تارخ، حمید جبلی، رضا کیانیان، آتیلا پسیانی، حمید لولایی، بیوک میرزایی، رسول نجفیان و نیکو خردمند در این سریال به ایفای نقش پرداختند.

خلاصه داستان سریال آپارتمان

در خلاصه داستان سریال آپارتمان آمده است یک پزشک و پرستار علاوه بر اینکه در یک بیمارستان با هم همکار هستند، در یک مجتمع و در همسایگی هم نیز زندگی می کنند این دختر و پسر جوان پس از مدتی به یکدیگر علاقمند می شوند و تصمیم به ازدواج می گیرند اما در کمال ناباوری و در اقدامی عجیب داماد شب عروسی در مراسم حضور نمی یابد و همین موضوع منجر به بروز اختلافاتی عجیب و پیچیده میان خانواده ها می شود و…..

سریال آپارتمان از یکشنبه ۱۲ اسفند هر شب ساعت ۲۳ روانه کنداکتور شبکه آی فیلم می شود و تکرار آن نیز در ساعت‌های ۰۷:۰۰ و ۱۵:۰۰ روز بعد پخش خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا