سریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار سریال دوپینگ از شبکه ۳ سیما

زمان دقیق پخش و تکرار سریال دوپینگ از شبکه ۳ سیما مشخص شد. شبکه سه برای نوروز ۹۹ مجموعه طنز دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودی را در نظر گرفته است. در این سریال که در ٣٠ قسمت از شبکه سه سیما در ایام نوروز و بعد از آن پخش می شود، شبنم مقدمی، هادی حجازی فر، الناز حبیبی، نیما شعبان نژاد، محمد بحرانی، علیرضا آرا، فرزین محدث، میثاق جمشیدی و مینا جعفرزاده به ایفای نقش می‌پردازند.

پخش و تکرار سریال دوپینگ
پخش و تکرار سریال دوپینگ

سریال دوپینگ به کارگردانی رضا مقصودی ساخته شده که پیش از این فیلم سینمایی “خجالت نکش” را با سیدامیر پروین حسینی کار کرده است. همچنین مقصودی نویسنده سریال‌های “ساختمان ۸۵” و “گمشدگان” نیز بوده است و فیلمنامه “پینگ پنگ” را هم با همکاری افرا جورابلو نوشته است.

این سریال که پخش آن چند شب قبل از شروع تعطیلات نوروز آغاز شده، در شب های نوروز ۹۹ از ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه روی آنتن شبکه سه سیما می رود.

این سریال درونمایه طنز دارد و پیش بینی می شود یکی از برنامه های پر مخاطب تلویزیون در ایام نوروز ۹۹ باشد. حضور بازیگرانی همچون هادی حجازی فر، شبنم مقدمی و محمد بحرانی باعث شده تا بسیاری به پر تماشاگر بودن آن مطمئن باشند.

دیگر بازیگران این سریال شیوا خسرومهر، زهره صفوی، ایلیا کیوان، وحید رحیمیان، شیما جهانگیری، فرشید نزاکتی، مهتاب حسینی، زهرا کوهساریان، فروغ اکبری هستند.


همچنین بخوانید:

اسامی بازیگران و خلاصه داستان سریال دوپینگ

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا