تلویزیونسریال خارجی

زمان دقیق پخش و تکرار سریال وضعیت اضطراری از شبکه تماشا

سریال وضعیت اضطراری سریالی کره ای با ژانر حادثه ای ، عاشقانه ، درام پزشکی است که در کره به اسم روز موعود شناخته شده است. این سریال کره ای به کارگردانی جانگ یونگ وو و نویسندگی هوانگ یون کیونگ در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای از شبکه تماشا روی آنتن می رود. این سریال در کره جنوبی روزهای جمعه و شنبه ساعت ۲۰:۴۰ در ۲۰ قسمت ۴۵ دقیقه ای از ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۵ پخش می‌شد.این سریال کره ای هم اکنون در شبکه تماشا در حال پخش است.

 

زمان پخش سریال وضعیت اضطراری از شبکه تماشا: ساعت ۱:۰۰ – ساعت ۷:۰۰ – ساعت ۱۳:۰۰ – ساعت ۱۹:۰۰

کیم یونگ کوانگ در نقش لی‌های سونگ ، جانگ سو مین در نقش جانگ دال مین ، ها سیوک جین در نقش هان وو جین ، یون جوو هی در نقش پارک جی نا بازیگران اصلی سریال کره ای وضعیت اضطراری هستند.

سریال وضعیت اضطراری هرشب ساعت ۱۹:۰۰ و ساعت های پخش تکرار آن  ۰۱:۰۰ ، ۰۷:۰۰ ، ۱۳:۰۰ است که از شبکه تماشا بر روی آنتن می رود.

خلاصه این داستان اینگونه است که ؛ کیم یونگ کوانگ در نقش لی‌های سونگ که یک جراح است به یکی از بزرگترین و بهترین بیمارستان های شهر سئول منتقل می شود.طی یک زلزله بزرگ که خسارت های زیادی به مملکت می زند اعم از قطع تلفن و برق و آب و مسدود شدن راه های ارتباطی با شهرهای دیگه، کیم یونگ کوانگ با جمعی از پزشکان دیگر ، پرسنل اورژانس و گروهی آتش‌نشان تصمیم به متحد شدن برای روبررو شدن با نتایج این فاجعه می شوند که اتفاقاتی رخ می دهد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا