تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

زمان دقیق پخش و تکرار سریال پردیس از شبکه ۳ سیما

مجله اینترنتی کولاک: شبکه ۳ برای ماه رمضان پخش سریال پردیس را در نظر گرفته است. زمان دقیق پخش و تکرار سریال پردیس بعد از طی مراحل نهایی ساخت این سریال مشخص خواهد شد.

 

زمان دقیق پخش و تکرار سریال پردیس
زمان دقیق پخش و تکرار سریال پردیس

در حال حاضر پیش تولید فاز اول مجموعه تلویزیونی «پردیس» به نویسندگی کاوه مهدوی و کارگردانی سعید نقدزاده در ۵۰ قسمت به عنوان اولین اثر نمایشی خانه تولیدات جوان صدا و سیما جهت پخش از شبکه سه سیما آغاز شده است.

 


در همین رابطه بخوانید:

اسامی بازیگران سریال پردیس+ خلاصه داستان و عکس بازیگران


«حمید نیلی» تهیه‌کننده مجموعه تلویزیونی «پردیس» گفت: در فاز اول تولید این مجموعه از ترکیب بازیگران جوان تلویزیون در کنار بازیگران حرفه‌ای و کار اولی تئاتر بهره گرفته ایم و همچنین از بیش از ۳۰۰ متقاضی بازی از تهران و دیگر شهرستان‌ها تست حضوری و غیرحضوری گرفته شده است.

نیلی با بیان اینکه بزودی اسامی بازیگران این مجموعه اعلام خواهد شد، گفت: در حال حاضر مذاکره با بازیگران برای حضور در این مجموعه صورت گرفته و گروه تولیدی در تلاش است که این مجموعه به پخش ماه مبارک رمضان برسد.

این تهیه‌کننده تلویزیون در پایان با اشاره به اینکه از بهمن ماه امسال کار نگارش فیلمنامه اثر آغاز شده اظهار کرد: ترکیب عوامل طوری انتخاب شده‌اند که همه از جوانان فعال و خوش‌فکر این حوزه هستند.

طراح فیلمنامه این سریال مهناز توکلی و جانشین تهیه‌کننده امیر کلاته و مدیریت تولید نیز بر عهده مجتبی برهانی زاده است. بابک شعاعی طراحی گریم و مسعود اوسطی طراحی صحنه و لباس را بر عهده دارند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا