تلویزیون

زمان دقیق پخش و تکرار فصل جدید مسابقه مافیا با اجرای علیرام نورایی از شبکه سلامت

زمان دقیق پخش و تکرار فصل دوم مسابقه مافیا از شبکه سلامت به همراه اطلاعات تکمیلی درباره فصل جدید مسابقه شهروند و مافیا با اجرای علیرام نورایی. فصل اول و دوم این مسابقه مهیج با استقبال نسبتا خوبی از سوی بینندگان آن مواجه شد. فصل جدید این برنامه را علیرام نورایی بازیگر سینما برعهده دارد.

پخش و تکرار فصل جدید مسابقه مافیا
پخش و تکرار فصل جدید مسابقه مافیا

این مسابقه از ساعت ۲۰ روز آنتن شبکه سلامت می رود. علیرام نورایی چندی قبل به عنوان مجری جدید این مسابقه معرفی شد. قبل از این در فصل نخست بهنام تشکر بعنوان مجری با این گروه همکاری کرد. بازی« مافیا» با هدف افزایش قوه تشخیص و با شرکت ۱۶۰ نفر از برگزیدگان مرحله اول با اجرای بهنام تشکر از شبکه سلامت سیما پخش شد.

مسابقه مافیا مسابقه ای خانوادگی است و در آن شخص با آزمون و خطا تلاش در شناسایی اشخاص دیگر می کند. در این مسابقه اشخاص به دو دسته مافیا و شهروندان تقسیم و نبرد میان دو گروه آگاه و ناآگاه شبیه سازی می شود. در این بازی افراد بصورت پنهانی تعیین نقش می شوند و اکثریت شهروند این فرصت را پیدا می کنند تا اشخاص مافیا را شناسایی و برای حذف آن ها رأی دهند.

علیرام نورایی ۱۸ فروردین سال ۵۶ در تهران به دنیا آمد. وی از سال ۱۳۷۵ فعالیت خود را در زمینه تئاتر شروع کرد و همچنین فعالیت سینمایی خود را در سال ۱۳۸۴ با ایفای نقش در فیلم سینمایی «گرگ و میش» آغاز نمود. نورایی در فیلم ها و سریال های زیادی ایفای نقش داشته است.

علیرضا سلطانی تهیه کننده «مافیا» از ثبت نام بیش از ۱۱ هزار نفر برای رقابت در فصل جدید مسابقه «شهروند و مافیا» خبر داد. علیرضا سلطانی استقبال بینندگان را دستاوردی برای شبکه تندرستی دانست و اضافه کرد: حضور ثبت نام کنندگان از سراسر ایران نشان دهنده قابلیت های رسانه ملی در جذب مخاطبان است.

وی استقبال بانوان را از این مسابقه نشانه حضور و تلاش آنها در تمامی عرصه ها توصیف کرد و گفت: تاکنون ۱۶۵۰ خانم در سایت برنامه ثبت نام کرده اند و به عقیده تیم برنامه ساز حضور این تعداد می تواند ما را در تکمیل لیگ جذابی یاری رساند.

سلطانی افزود: ضبط سری جدید برنامه از اواسط خردادماه آغاز شود. این مسابقه در سری های قبل ساعت ۲۰ روی آنتن می رفت و علاقه مند هستیم در سری جدید نیز در این ساعت روی آنتن برود.


همچنین بخوانید:

نحوه شرکت در مسابقه شهروند و مافیا شبکه سلامت

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا