تلویزیون

زمان دقیق پخش و تکرار فصل دوم مسابقه میدون شبکه ۳ سیما

زمان دقیق پخش و تکرار فصل دوم مسابقه میدون شبکه ۳ سیما همچنین اطلاعات تکمیلی درباره پخش سری دوم برنامه میدون را اینجا بخوانید. بیش از چهار هزار کسب و کار از ابتدای پخش سری اول مسابقه تلویزیونی «میدون» تاکنون، اطلاعات خود را در سامانه ثبت نام این رقابت اقتصادی و کارآفرینی ثبت کرده اند.

پخش و تکرار فصل دوم مسابقه میدون
پخش و تکرار فصل دوم مسابقه میدون

رقابت کسب و کار «میدون» در سری دوم خود پنجشنبه و جمعه شب‌های هر هفته بعد از خبر ساعت ۲۲ شبکه سه سیما، پخش می شود. این مسابقه تلویزیونی که محوریت «جهش تولید» را در فصل دوم تولید خود دنبال می کند، کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما به تهیه کنندگی سید محمدحسین هاشمی گلپایگانی است. سری دوم این برنامه تا اطلاع ثانوی بدون تماشاگر و با در نظر گرفتن تمهیدات بهداشتی ضبط و پخش می شود.

مینا مهرنوش، علیرضا نبی، علیرضا یونچی، پرویز کرمی و امیرحسین اسدی گروه داوران سری جدید مسابقه تلویزیونی «میدون» را تشکیل می دهند.

این مسابقه تلویزیونی کاری از گروه اجتماعی شبکه سه سیما است که فرصت طرح ایده‌های جدید کسب و کار و جذب سرمایه را زیر نظر کارشناسان این حوزه برای فعالان و نواندیشان اقتصادی و کارآفرینی فراهم می‌کند.

علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می‌توانند به سایت این مسابقه مراجعه کنند. مسابقه «میدون» در فضاهای مجازی (تلگرام، اینستاگرام، بله، روبیکا و روبینو) نیز با مخاطبان خود در ارتباط است.

در توصیف مسابقه میدون آمده است:

به «میدون» خوش اومدین!
ما در میدون تمام تلاش خودمون رو کردیم تا سطح درآمدی تون بالاتر بره. برای رسیدن به این هدف، کلی کار تحقیقاتی تو کل کشور انجام دادیم و مزیت های شغلی جاهای مختلف رو مشخص کردیم. بعدش تعداد زیادی «دوره آموزشی» با معیار عملی بودن طراحی و روی سایت بارگذاری کردیم.
«دوره های آموزشی» چهار مهارت را مدیریت بازار، مدیریت مالی، مدریت ریسک و مدیریت عملیاتی رو به شکل علمی و عملی آموزش میده.
برای اینکه بتونین ملزومات و سرمایه مورد نیاز برای کسب و کارتون رو پیدا کنین بخش «نیازمندی های» سایت رو راه اندازی کردیم.
برای اینکه شما بتونین با برنامه ریزی بهتر و دقیق تر کار مورد علاقه تون رو انجام بدین بخش هایی مثل «اخبار» و «شبکه همکاران» هم به سایت اضافه کردیم.
«آزمون شخصیت» به شما کمک می کنه تا شناخت بهتری از استعدادهای شغلی و کاری خودتون برسین؛ اینکه چه کاری براتون بهتره و سمت چه کارایی نباید برین.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا