تلویزیون

زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه بازیمون شبکه ۳ سیما

زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه بازیمون شبکه ۳ سیما مشخص شد. مسابقه تلویزیونی بازیمون یک برنامه معمایی و ماجراجویانه و پر از رمز و راز است. در این برنامه سعید فتحی روشن و هم‌دستانش معماهایی طرح میکنند و شرکت کننده‌ها با عبور از اتاق های مختلف ضمن حل معماها در نهایت به میز شام میرسند این برنامه را میتوان اولین اتاق فرار(اسکیپ روم) تلویزیونی در نظر گرفت که با ژانر هیجان و ترس از شبکه سوم سیما پخش می شود. این مسابقه قرار است از هفته آینده از شبکه سه سیما پخش شود.

بازیمون عنوان مسابقه‌ای جذاب و مهیج است که بر اساس قوانین اتاق فرار طراحی شده و از شبکه سوم سیما پخش می‌شود و اجرای آن را سعید فتحی روشن یعنی همان شعبده باز برنامه عصر جدید برعهده دارد.

در مسابقه بازیمون علاوه بر سعید فتحی روشن، شکوفه عزیزی دیگر شرکت کننده عصر جدید نیز حضور دارد. شکوفه عزیزی همان عروسک‌گردانی است که با وجود اجراهای زیبا نتوانست به فینال عصر جدید راه پیدا کند. این برنامه را عباس اختری کارگردانی می‌کند که پیش‌تر «تب تاب» را برای شبکه سه ساخته بود. برای ثبت نام در مسابقه بازیمون به لینک http://bazimoon.ir مراجعه کنید.

پخش و تکرار مسابقه بازیمون
پخش و تکرار مسابقه بازیمون

نحوه شرکت در مسابقه بازیمون


قوانین مسابقه

برای شرکت در مسابقه بازیمون باید یک گروه سه نفری تشکیل بدهید و نفر چهارمی را نیز به عنوان جایگزین معرفی کنید. قوانین شرکت در این مسابقه را بخوانید:

*رعایت موازین اخلاقی و شرعی طبق قوانین سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران الزامی است.

* کسانی که ثبت نام میکنند در نظر داشته باشند که اگر در گروهشان خانم ها و آقایان ، مشترک ، حضور دارند میبایست نسبت درجه یک با یکدیگر داشته باشند.

*حداقل سن ثبت نام برای گروه‌ها ۱۶ و حداکثر ۵۰ میباشد.

* حضور شرکت کنندگان در استودیو برنامه (شهر تهران) و مطابق با برنامه زمانبندی گروه برنامه ساز، الزامی است و شرکت کنندگان موظف اند در زمان مقرر در محل تعیین شده حضور داشته باشند.

*شرکت کنندگان ملزم به رعایت رازداری نسبت به معماهای برنامه و روش‌های حل آن میباشند.

*شرکت در برنامه بازیمون، نیاز به اطلاعات تخصصی ندارد و دارا بودن اطلاعات عمومی طبق قوانین اتاق فرار برای انتخاب گروه ها ملاک میباشد.

*فعالیت شرکت کنندگان در فضای مجازی باید بر اساس رعایت موازین اخلاقی جمهوری اسلامی ایران باشد.

*شرکت کنندگان از نظر جسمی و روحی باید صلاحیت لازم جهت شرکت در مسابقه را داشته باشند.

*لازم است در انتخاب اعضای گروه خود به این نکته توجه داشته باشید که امکان تغییر اعضای معرفی شده در ثبت نام اولیه وجود ندارد و تنها نفر رزرو که در ثبت نام معرفی میشود به عنوان جایگزین یکی از افراد اصلی میتواند در برنامه شرکت کند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا