تلویزیون

زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه کارساز زز شبکه مستند

زمان دقیق پخش و تکرار مسابقه کارساز از شبکه مستند مشخص شد. معرفی این مسابقه به همراه قوانین و شرایط شرکت در مسابقه کارساز در این مطلب. مسابقه جدید تلویزیون برای یافتن ایده های برتر با نام «کارساز» تجربه ای جدید از تیم «خانه ما» است که از ۲۴ اسفند از شبکه مستند سیما روی آنتن رفت. «کارساز» به کارگردانی مشترک احسان عمادی و امین کفاش زاده مستندمسابقه‌ای است که با موضوع کارآفرینی و کسب‌وکارهای نوآفرین در استودیو نوبین تولید شده است.

پخش و تکرار مسابقه کارساز
پخش و تکرار مسابقه کارساز

این مسابقه که شرکت کنندگان آن از بین دانشجویان و کارآفرینان انتخاب شده اند، اردیبهشت تا تیر ماه سالجاری تولید شده و ساختاری کاملا متفاوت با برنامه های مشابه پیش از خود دارد.

«کارساز» مثل دیگر تجربه های تلویزیونی صرفا به ارائه ایده از سوی ایده‌پردازان یا مالکان کسب‌وکار خلاصه نمی شود و پس از دو قسمت ابتدایی با همین موضوع، در قسمتهای بعدی هم این ایده‌ها به مرحله تولید می رسند و هم توسط داوران مسابقه ارزیابی خواهند شد.

شرکت کنندگان از بین ۲۰ گروه انتخاب شده اند و ۶ گروه منتخب با راهنمایی مربیان، به شکل متمرکز روی ارائه طرح یا ایده اولیه خود کار می‌کنند تا درنهایت از بین‌شان سه گروه انتخاب شوند. از این مرحله به بعد، برنامه از فضای استودیویی خارج  می‌شود و شاهد تلاش شرکت کنندگان برای به ثمر رسیدن ایده هایشان خواهیم بود.

فرزین فردیس، محسن باستانی و علی اصغر سعدآبادی سه مربی تحصیل‌کرده، زبده و باتجربه در حوزه کسب‌وکارهای نوآفرین هستند که داوری این مسابقه را برعهده دارند.

«کارساز» تولید جدید استودیو نوبین از شنبه ۲۴ اسفند هر شب ساعت ۲۱ در ۱۰ قسمت از شبکه مستند سیما روی آنتن می رود و روز بعد ساعت ۹ صبح بازپخش می شود.

«احمد شفیعی» مدیر استودیو نوبین در خصوص این مسابقه گفت: پس از تولید و پخش مستندمسابقه «فرمانده»، «خانه ما» و «ضد گلوگه» که چندین سری از آنها در نقاط مختلف کشور تولید شده اند، تهیه دو رئالیتی شوی جدید با مضامین «ایده‌های برتر در زمینه کسب و کار» و «کار جهادی» در دستور کار استودیو نوبین قرار گرفت.

وی افزود: استودیو نوبین در سال‌های اخیر اقدام به ساخت چند مجموعه رئالیتی شو کرده است که تولید سری جدید برخی از برنامه‌ها مانند «فرمانده» و «خانه ما» در دستور کار قرار دارد اما با توجه به نظرسنجی مخاطبان و مطالعات انجام شده دو مجموعه رئالیتی شوی جدید با محوریت کسب و کار و اهمیت آن برای اقتصاد کشور و کار جهادی و اهمیت حفظ روحیه سازندگی بین مردم جامعه برای پخش در سال ۹۹ در دستور کار قرار گرفته است.

شفیعی ادامه داد: «کارساز» عنوان جدیدترین محصول استودیو نوبین است که در چندین فصل و با هدف معرفی ایده‌های برتر اقتصادی و توسعه آن، مراحل پایانی تدوین را سپری می‌کند.

این تهیه‌کننده خاطرنشان کرد: «کارساز» مستند-مسابقه‌ای تلویزیونی برای رقابت ایده‌های برتر است. مسابقه‌ ای جذاب و مستند درباره‌ی کسب و کار، میان کسانی که ایده‌ی درخشان در ذهن دارند، اختراع مهمی کرده‌اند که جهان تازه‌ای می‌سازند یا محصول ویژه‌ای ساخته‌اند و زندگی انسان‌ها را تغییر می‌دهند.

مدیر استودیو نوبین همچنین در خصوص محصول دیگر این استودیو و زمان پخش آن اظهار داشت: مجموعه «بریم بسازیم» نیز با محوریت کار جهادی و توسعه مناطق کم بهره کشور توسط خود مردم به شیوه متفاوتی تولید شده است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا