موسیقیموسیقی ایران

زمان و مکان دقیق برگزاری کنسرت خوانندگان برنامه عصر جدید

مجله اینترنتی کولاک : احسان علیخانی در برنامه عصر جدید اعلام کرد به زودی کنسرتی بزرگ و پرشور با اجرای خوانندگان برنامه عصر جدید برگزار خواهد شد .

رضا ارمند پیشه شرکت کننده برنامه عصر جدید بود که در قسمت دوم از مرحله نیمه نهایی عصر جدید روی استیج اجرا نمود .

رضا آهنگی عاشقانه و پر احساس را برای مادرش خواند و حضور مادرش روی صحنه احساس عاشقانه اش را چندین برابر نمایان کرد ؛ او بیش از آنکه تکنیک و زیبایی های صدایش را به رخ شنوندگانش بکشاند تئاتر موزیکالی اجرا کرد که از نظر بصری بیش از شنوایی جذاب بود.

داوران او را از نظرسنجی مردمی حذف کردند و همین ماجرا موجب شد علیخانی پیشنهاد برگزاری کنسرتی با حضور خوانندگان حذف شده مسابقه عصر جدیدبدهد .

در این کنسرت خوانندگان خوش صدایی همچون شروین ، پارسا خائف ، رضا ارمندپیشه ،برادران کرد و …. حضور دارند ؛تمام هزینه ای که مردم در قبال حضور در این کنسرت می پردازند صرف سیل زدگان خواهد شد .

قطعا این مراسم با حضور پرشور طرفداران برگزار خواهد شد و از سویی موجب دیده شدن استعداد های حذف شده عصر جدید می شود و در سویی دیگر کمک مالی به سیل زدگان خواهد بود .

این کنسرت با اجرای استعداد های خوانندگی برنامه عصر جدید و حضور داوران این مسابقه به زودی برگزار خواهد شد ؛ تاکنون علیخانی از جزئیات دقیق مکان و تاریخ برگزاری این کنسرت حرفی نزده است .

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا