چهره هاسلبریتی ایرانی

زمان و مکان مراسم تشییع و خاکسپاری پیکر مرحوم خشایار الوند

مجله اینترنتی کولاک: امروز پنجشنبه نهم اسفند ۱۳۹۷ برای خشایار الوند یک روز متفاوت بود.او خودش هم نمی دانست که برای آخرین بار سپیده دم را می بیند و چشمهایش طلوع فردا را نخواهد دید.
صبح امروز خبر شوکه کننده مرگ خشایار الوند در مدتی کمتر از یک دقیقه توسط سایت ها و خبرگزاری ها و کانال های تلگرامی کپی شد و همه عجله داشتند تا برای انتشار خبر مرگ یک عزیز دوست داشتنی از هم سبقت بگیرند!

 

انگار همه فراموش کرده بودند که خشایار تا همین یک ساعت قبل از انتشار خبر هم مثل همه ما نفس می کشیده و مالک رویاهایی بوده که حالا معلوم نیست در کدام برهوت خشک و بی پایانی سرگردان شوند.

او مثل بسیاری از عزیزان ما در ماه اسفند از نفس افتاد تا بار دیگر سر سفره هفت سین حسرت کوچ ناگهانی کسی را بخوریم که عمرش را برای ترسیم لحظات شاد مردم خرج کرده بود.

تسلیت و همدردی با خانواده الوند و دوستان و نزدیکانی که همیشه از دیدن چهره مهربانش سیراب می شدند شاید کوچکترین کاری باشد که در این هنگامه سیاه به ذهن ما خطور می کند اما حالا وقتی به عکس هایش خیره می شویم می شود در عمق نگاه آرام او جاده ای بی انتها را دید که گذر از آن بدون خداحافظی فقط آه و حسرت و اندوه به بجا می گذارد و حالا تمام کسانی که هر روز به شنیدن صدای خشایار الوند عزیز و لبخندهایش عادت کرده بودند از این به بعد باید به نبودن او عادت کنند و هر وقت دلتنگش شدند برایش دست تکان دهند.

خشایار الوند بدون خداحافظی از دنیای ما رفت و یک ردپای غبار گرفته بر روی قلب های ما جا گذاشت.

 

مراسم تشییع هنرمند فقید خشایار الوند ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۱ اسفند ماه از ساختمان شماره ۲ خانه سینما (خیابان طالقانی، وصال شیرازی) به سمت قطعه هنرمندان بهشت زهرا(س) برگزار می شود.

در ضمن مراسم یادبود این هنرمند روز دوشنبه ۱۳اسفند ماه از ساعت ۱۷ تا ۱۸:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب برگزار می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا