سریالسریال خارجی

زمان پخش فصل چهارم سریال فارگو Fargo + خلاصه داستان و بازیگران فارگو فصل ۴

زمان پخش فصل چهارم سریال فارگو Fargo به همراه خلاصه داستان و بازیگران سریال فارگو فصل ۴ همچنین اطلاعات تکمیلی درباره این سریال پر مخاطب در اینجا. فصل چهارم سریال Fargo «فارگو» دوباره وارد فاز تولید شد. پخش فصل جدید این سریال آنتولوژی محبوب قرار بود از آوریل گذشته آغاز شود، اما این تاریخ به خاطر تعطیلی استودیوها به دلیل بحران کرونا به تعویق افتاد.

فصل چهارم سریال فارگو Fargo
فصل چهارم سریال فارگو Fargo

چندی قبل شبکه FX اعلام کرد که فیلمبرداری فصل چهارم Fargo قرار است از اواخر این ماه ازسر گرفته شود و دو قسمت ابتدایی این فصل در تاریخ ۲۷ سپتامبر (۶ مهر) پخش خواهند شد. اپیزودهای جدید سریال در روزهای یکشنبه از FX پخش خواهند بود، اما سپس برای استریم روی FX در هولو در دسترس قرار می‌گیرند. در ادامه خبر با ماهمراه باشید.

نوآ هاولی (Noah Hawley) بار دیگر به عنوان شورانر فصل چهارم سریال برگشته که در کانزاس سال ۱۹۵۰ جریان دارد و درباره دو گروه تبهکاری در حال جنگ با یک رابطه پیچیده است. برای ایجاد آتش‌بس، سران هردو خانواده – یک خانواده آفریقایی آمریکایی و یک خانواده ایتالیایی – موافقت کرده‌اند تا کوچک‌ترین پسران خود را در اختیار یکدیگر قرار دهند. اما وقتی رئیس مافیای ایتالیایی می‌میرد، آتش‌بس بین این دو خانواده به خطر می‌افتد.

کریس راک (Chris Rock)، جیسون شوارتزمن (Jason Schwartzman)، سالواتوره اسپوزیتو (Salvatore Esposito)، بن ویشاو (Ben Whishaw)، جسی باکلی (Jessie Buckley)، جک هیوستون (Jack Huston) و تیموتی اولیفانت (Timothy Olyphant) بازیگران اصلی فصل چهارم Fargo هستند.

فارگو مجموعه‌ای در ژانر کمدی سیاه، جنایی و درام است که بر اساس فیلمی با همین نام که ساخته برادران کوئن بوده ساخته شده. کارگردانی این مجموعه تلویزیونی بر عهده نوآ هاولی است و برادران کوئن نیز تهیه‌کنندگی آن را بر عهده دارند. فصل نخست سریال از ۱۵ آوریل ۲۰۱۴ از شبکه FX به روی آنتن رفت و فصل‌های آتی مجموعه نیز با داستان، بازیگران و کاراکترهای متفاوت دنبال خواهد شد.

داستان هر سه فصل پخش شده ، بر اساس واقعیت بوده و به درخواست بازماندگان حادثه اسامی آنها تغییر یافته است به احترام جان‌باختگان این واقعه بقیه ماجرا دقیقاً به همان شکل اصلی حکایت شده است

فصل اول سریال با بازی بیلی باب تورنتون و مارتین فریمن مورد تحسین قرار گرفت و جایزه امی بهترین مینی سریال، بهترین کارگردانی و بهترین تیم بازیگری را دریافت کرد. پانزده نامزدی دیگر این سریال در ایمی (از جمله نامزدی تورنتون و فریمن از دیگر افتخارات آن است. فارگو همچنین موفق به کسب جایزه بهترین مینی سریال و بهترین بازیگر نقش اول مرد (برای بیلی باب تورنتون) در گلدن گلوب شد.

در ۲۱ ژوئیه ۲۰۱۴، شبکه FX فارگو را برای یک فصل ده قسمتی دیگر تمدید کرد که در سپتامبر ۲۰۱۵ پخش شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا