تلویزیون

زمان پخش و تکرار برنامه کارستون با اجرای میثم درویشان پور از شبکه نسیم

زمان پخش و تکرار برنامه کارستون با اجرای میثم درویشان پور از شبکه نسیم به همراه اطلاعاتی درباره برنامه کارستون شبکه نسیم که کمدین خندوانه مجری آن است. برنامه «کارستون» با اجرای میثم درویشان‌پور از امشب روی آنتن تلویزیون می‌رود.

پخش و تکرار برنامه کارستون
پخش و تکرار برنامه کارستون

میثم درویشان پور در برنامه «کارستون» با حضور در فضا‌های کسب و کار، در خصوص شغل و حرفه کارآفرینان صحبت می‌کند. هر برنامه با ارائه اطلاعات، روند تکامل شغل و نسبت آن حرفه با جامعه امروزی را با نگاهی متفاوت به نمایش خواهد گذاشت و با آیتم نمایشی متنوع این امر را در فضایی طنزگونه با حضور کمدین‌های خندوانه انتقال می‌دهد.

این برنامه چهارشنبه تا جمعه ساعت ۲۰:۴۵ به تهیه کنندگی فرهاد خان استادی روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

میثم درویشان‌ پور متولد ۲۹ فروردین دهه شصت، کمدین است. در شهر قزوین بدنیا آمده و با موسیقی فعالیت خود را شروع کرده است، با حضور در برنامه خنداننده شو و کسب رتبه اول بسیار مشهور شد، او متاهل  است.

فعالیت هنری خود را با موسیقی شروع کرد، ابتدا گیتار می زد و حالا نیمه حرفه ای پیانو نیز کار می کند، می گوید صدای خوبی هم دارم و گاهی برای دل خودم می خوانم. در سری اول خنداننده شو از بین ۱۰۰ نفر توانست جزء ۲۰ نفر منتخب وارد برنامه شود و زیر نظر اشکان خطیبی مربی خود با دیگر شرکت کننده ها رقابت کند.

در نهایت بعد از چندین دوره مسابقه و با آرای مردمی میثم درویشان‌ پور از گروه اشکان خطیبی و مجید افشاری از گروه حسن معجونی به فینال مسابقه را یافتند. این دو در سالن کنسرت برج میلاد با حضور ۱۳۰۰ آخرین اجرای خود را در فینال برگزار کردند و در نهایت  آقای درویشان‌ پور بعنوان نفر اول برنده مسابقه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا