سریالسریال‌ایرانی

زمان پخش و تکرار سریال دولت مخفی از شبکه آی فیلم

در این مطلب اطلاعاتی از پخش و تکرار سریال دولت مخفی از شبکه آی فیلم را می خوانید. سریال ایرانی ” دولت مخفی ” بر اساس خاطرات مستند برخی از آزاده‌ های هشت سال جنگ تحمیلی در سال‌ های ۶۰ و ۷۰ شمسی ساخته شده است. دولت مخفی به کارگردانی عبدالحسن برزیده (بخش اول) و راما قویدل (بخش دوم) و به تهیه کنندگی علیرضا جلالی و حمید آخوندی و به نویسندگی رحمان سیفی آزاد و داریوش ربیعی در سال ۱۳۹۲ شمسی ساخته شده‌ است.

پخش و تکرار سریال دولت مخفی از شبکه آی فیلم

این سریال تلویزیونی در ژانر درام، رمانتیک و همچنین تاریخی با حضور بازیگرانی چون پژمان بازغی (در نقش سعید حیدری)، لاله اسکندری (در نقش پروانه)، کاوه خداشناس (در نقش اصغر جعفری)، مریم سلطانی (در نقش پرستو)، مهتاج نجومی (در نقش مادر پروانه)، ابراهیم برزیده (در نقش پرویز)، امیر آتشانی (در نقش غفور)، مریم بوبانی (در نقش صفورا)، محمدرضا رهبری (در نقش رحیم)، محمد هادی قمیشی (در نقش نائب) و همچنین سونیا اسپهرم (در نقش فرشته) تهیه شده است.

دولت مخفی روایت گر حضور اسرای ایرانی در کشور عراق، به ویژه زندگی حجت الاسلام سید علی اکبر ابوترابی در زمان اسارت می باشد و قرار است تصویرگر گذر لحظه‌ های همراه با بیم و امید خانواده های چشم انتظار آن ها نیز باشد.

این سریال تلویزیونی در قالبی داستان گونه، صبر، اراده و استقامت این افراد شیردل را به تصویر می کشد.

پژمان بازغی

داستان سریال ” دولت مخفی “

دولت مخفی ، داستان خود را در سه محور روایت می‌ کند؛ محور اول در مناطق جنگی، محصور دوم در شهرهایی که دور از جنگ بودند و مردم جنگ‌ زده را پناه داده‌ اند (یعنی در ناحیه ی شمال کشور) و محور سوم نیز یکی از اردوگاه‌ های عراقی که در بدترین شرایط ممکن، اسرای ایرانی را در آنجا نگهداری می‌ کنند!

سعید حیدری (با بازی پژمان بازغی) یکی  از جوانان جنوب کشور است که پدر وی با شروع جنگ، مفقود می‌ شود! او برای نجات جان بقیه ی اعضای خانواده، آن ها را به شمال کشور می‌ برد، اما خود به جبهه باز می‌ گردد و دائم بین جبهه و شمال کشور در رفت و آمد است؛ این رفت و آمد ادامه دارد تا این‌ که وی در عملیاتی به اسارت در می‌ آید و پس از آن، ماجراهای زندگی سعید را در اردوگاه‌ های عراقی خواهیم دید…

پژمان بازغی و لاله اسکندی

زمان پخش و تکرار سریال ” دولت مخفی “

به تازگی شبکه آی فیلم صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، تصمیم به بازپخش سریال ” لطفاً دور نزنیم ” نموده است. این سریال، در ساعت های ۰۲:۰۰ بامداد، ۱۰ صبح و همچنین ۱۸ عصر از شیکه آی فیلم پخش می شود.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا