تلویزیون

زمان پخش و تکرار مسابقه برخط شو شبکه ۵ + دانلود اپلیکیشن برخط شو

زمان پخش و تکرار مسابقه برخط شو شبکه پنج سیما همچنین دانلود اپلیکیشن برخط شو برای بازی اسم فامیل به همراه اطلاعات تکمیلی در این مطلب. بسیاری از ایرانیان با بازی اسم فامیل خاطرات جالبی دارند و این بازی برای آنها حس نوستالژیکی به همراه داشته است. تلویزیون قصد دارد با تولید چنین مسابقاتی برای چند ساعت اقشاری که به دلیل کرونا در خانه مانده اند را سرگرم کند.

پخش و تکرار مسابقه برخط شو
پخش و تکرار مسابقه برخط شو
مسابقه تلفنی و زنده ” برخط شو” با اجرای مهسا ایرانیان کاری از گروه تهران و شهروندی شبکه پنج سیما. این مسابقه از شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۳۰ مهمان خانه مخاطبان این شبکه می شود. شرکت در مسابقه به صورت تلفنی:

علاقه مندان برای شرکت به صورت تلفنی در مسابقه ” بر خط شو” باید نام و نام خانوادگی و شهر خود را به شماره پیامک برنامه (۱۰۰۰۰۵۳۰) ارسال کنند. همچنین علاوه بر این روش، افرادی که بیشترین امتیاز هفتگی را در اپلیکیشن برنامه کسب نمایند، برای شرکت در مسابقه به صورت تلفنی انتخاب خواهند شد.

شرکت در مسابقه از طریق اپ بازی:

پس از دریافت و نصب اپلیکیشن از طریق لینک های مشخص شده در پایین صفحه، در اولین اجرای اپلیکیشن از طریق شماره موبایل ثبت نام خود را تکمیل نمایید و در ساعت ۲۱ (شنبه تا چهارشنبه) منتظر شروع مسابقه باشید.

زمانی که مسابقه در حال پخش از شبکه پنج سیما است به صحبت های مجری دقت کنید و در قسمتی که اعلام می شود این سوال مخصوص شرکت کنندگان در منزل (اپلیکیشن) می باشد، جواب سوالی که از طریق تلویزیون در حال پخش است را انتخاب نمایید.
هرچه برنامه های بیشتری را ببینید و به سوالات بیشتری پاسخ بدهید امتیاز بیشتری کسب می کنید و در پایان هفته به بالاترین امتیاز، جایزه نقدی ویژه یک میلیون (۱،۰۰۰،۰۰۰) تومانی تعلق خواهد گرفت.

محسن سال افزون تهیه‌کننده «برخط شو» درباره چگونگی شرکت در این مسابقه گفت: در ابتدا مخاطبان باید اپلیکیشن مسابقه را به صورت رایگان از سایت شبکه پنج دریافت و نصب کنند. زمانی که مسابقه شروع می‌شود در ابتدا مجری حرف‌هایی از حروف الفبا را می‌گوید و آن‌هایی که اپلیکیشن را نصب کرده‌اند حداقل باید از ۸ گزینه اسم و فامیل حداقل ۷ گزینه را درست بگویند تا وارد مسابقه شوند.
سال افزون ادامه داد: سپس ما یک سوال از شرکت‌کننده مسابقه و یک سوال از بینندگان در منزل می‌پرسیم و آن‌هایی می‌توانند سوالات را در منزل پاسخ بدهند که آن شب ابتدای کار اپلیکیشن را نصب کرده و مسابقه اسم و فامیل را پشت سر گذاشتنه‌اند. تقریبا در مدت زمان برنامه که ۳۰ دقیقه است ۵ تا ۶ سوال مطرح می‌شود و زمانی که به پایان مسابقه می‌رسیم با قرعه‌کشی آنلاین بین افراد شرکت‌کننده در منزل به چهار نفر هر کدام مبلغ یک میلیون تومان جایزه می‌دهیم.
به گفته وی، در فصل جدید جوایز افزایش پیدا کرده است. نفری یک میلیون تومان به دو شرکت‌کننده مسابقه و چهار شرکت‌کننده در منزل پرداخت می‌شود. همچنین به چهار نفر اول از کسانی که در مسابقه اینستاگرامی «برخط شو» شرکت می‌کنند و پاسخ درست را به سوال مطرح شده می‌دهند، نفری پنجاه هزار تومان داده می‌شود. جوایز صددرصد توسط شبکه پنج تامین می‌شود.
تهیه‌کننده «برخط شو» با اشاره به اینکه دو نفر طراحی سوالات این مسابقه را برعهده دارند، اظهار کرد: سوالات مسابقه برگرفته از اطلاعات عمومی، معرفی برنامه‌های شبکه پنج، تهران‌شناسی، ایران‌شناسی و… است. همچنین در روزهایی که با مناسبت‌های خاصی روبه رو هستیم حتما دو یا سه سوال مربوط به آن مناسبت از شرکت‌کنندگان پرسیده می‌شود. سوالات اطلاعات عمومی و هوش نیز در ابتدای برنامه پرسیده می‌شود.
سال افزون تاکید کرد: اینکه ما اولین مسابقه‌ای هستیم که همزمان با دو شرکت‌کننده‌ای که به صورت تلفنی روی خط می‌آوریم، تعداد زیادی شرکت کننده نیز می‌توانند در منزل به سوالات مطرح شده پاسخ بدهند، یکی از ویژگی هایی است که باعث می‌شود مخاطب از آن استقبال و برنامه را دنبال کند.
وی در پایان گفت: همچنین طراحی و گرافیک این برنامه توسط میلاد تابان که سابقه همکاری با «عصر جدید»، «برنده باش» و «ایران» را دارد، انجام شده است که در نوع خود کار بسیار خوبی شده است. همچنین ما هر روز اول مسابقه یک کتاب معرفی می‌کنیم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا