چهره هاسلبریتی خارجی

زندگینامه شوکرو اوزیلدیز بازیگر نقش امیر در سریال ترکی شرافت + اینستاگرام و عکس

زندگینامه شوکرو اوزیلدیز بازیگر نقش امیر در سریال ترکی شرافت به همراه بیوگرافی و زندکی شخصی شوکرو اوزیلدیز همچنین اینستاگرام و عکس این بازیگر. شوکرو اوزییلدیز (Sukru Ozyildiz) بازیگر مشهوری ست که از دنیای ورزش پا به عرصه بازیگری گذاشت. او طرفداران زیادی در بین مخاطبین ترک دارد. شوکرو یکی از موفق ترین مدل های ترکیه است و از این راه ثروت زیادی کسب کرده است. بازیگر و مدل خوش چهره ترک در فیلم ها و سریال های زیادی با نقش های مثبت حضور داشته است. اوزییلدیز ۱۸ فوریه ۱۹۸۸ میلادی در ازمیر ترکیه به دنیا آمده است. از پدری ترک ( اهل دریای سیاه) و مادری یونانی متولد شده است. او یک خواهر کوچکتر از خود به نام بورجو دارد. شوکرو هنگامیکه ۹ ساله بود مادر خود را از دست داده است.

وی پس از کسب مدرک مهندسی مکانیک کشتی در دانشگاه فنی استانبول و یک سال دیگر تحصیل در استانبول، وی دوباره تحصیل در دانشگاه Ege را آغاز کرد و سپس با برنامه Erasmus به پرتغال رفت. سوکرو از اولین روزهای جوانی به ورزش های رزمی علاقه داشته و در کیج فایت ها در پرتغال شرکت کرده است.

شوکرو پس از کنار گذاشتن ورزش سنگین مشت زنی، در یک کارگاه بازیگری شرکت کرد و  متوجه شد که علاقه زیادی به این رشته دارد؛ به همین دلیل شروع به شرکت در کلاس های بازیگری کرد و زمانیکه به ترکیه بازگشت رشته بازیگری را در مرکز Mujdat Gezen Art ادامه داد.

شوکرو اوزیلدیز بازیگر نقش امیر
شوکرو اوزیلدیز بازیگر نقش امیر

این بازیگر جوان و خوش چهره، پس از بازی در صحنه های تئاتر، در تبلیغات تجاری حاضر شد و در نهایت توانست در سریال تلوزیونی آب های عمیق به ایفای نقش بپردازد. او سپس در سریال من هنوز امید دارم به هنرنمائی پرداخت.

شوکرو در سریال «من هنوز امید دارم» به همراه بازیگر زیبای ترک، گیزم کاراجا بسیار خوش درخشید. وی اولین فیلم سینمایی خود با نام Neva را در سال ۲۰۱۳ بازی کرد. شوکرو پس از این فیلم با نقش امیر در سریال شرافت حاضر شد و در کنار کرم بورسین بار دیگر بازی بسیار خوبی از خود ارائه کرد.

او پس از این سریال در فیلم ها و سریال های مختلفی به ایفای نقش پرداخته است. شوکرو در سال ۲۰۱۷ با نقش اصلی سعید در سریال چوپان حاضر شد و در کنار سلین شکرجی خوش درخشید. آخرین کاری که از شکرو پخش شده است مربوط به سریال نفس به نفس می باشد که در این سریال یکی از نقش های اصلی را بر عهده دارد.

شکرو تا به امروز ازدواج رسمی نداشته است. وی از سال ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۶ با شوکران اوالی و از ۲۰۱۶ تا ۲۰۱۸ با رابیا یامان رابطه داشته است. وی پس از جدایی از یامان در سال ۲۰۱۸، در آوریل ۲۰۱۹ با هوری مورفی که به کار رقاصی مشغول است وارد رابطه شده است. شوکرو که دو سال با رابیا یامان (مدل ترک) دوست بود تصمیم داشت با او ازدواج کند و حتی برای وی انگشتر نامزدی ۱۵۰ هزار لیره ای نیز خریداری کرده بود.

یامان پس از نامزدی در پاسخ به سوال خبرنگاران راجع به تاریخ عروسی پاسخ داده بود: تاریخ عروسی هنوز مشخص نشده اما صحبت هایی بین خانواده ها صورت گرفته است. زمانیکه از شوکرو اوزییلدیز نیز در رابطه با زمان عروسی سوال شده بود وی در پاسخ گفته بود: ما از شرایط فعلی خود راضی هستیم و به ازدواج فکر نمیکنیم.

ظاهرا دلیل جدایی این دو، شکایت رابیا از نامزدش به خاطر مشغله کاری زیاد و وقت نگذاشتن برای رابیا بوده است. پس از این ماجرا شوکرو تصمیم گرفته تا از رابیا جدا شود و اعلام کرده است که این جدایی برای هر دو آن ها و شغل خودش بهتر است.

این دو سلبریتی پس از مدتی عکس های دونفره خود از شبکه های اجتماعی خود پاک کردند و رسما اعلام کردند که از یکدیگر جدا شده اند. طبق گفته ها، رابیا انگشتر شوکرو را پس فرستاده است. رابیا یامان در حال حاضر با جان یامان، مدل و بازیگر معروف وارد رابطه شده است.

اینستاگرام شوکرو اوزیلدیز

instagram.com/sukruozyildiz

عکس های شوکرو اوزیلدیز

 


برای دیدن مطالب بیشتر به اینک بیوگرافی بازیگران ترکیه مراجعه کنید

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا