چهره هاسلبریتی ایرانی

زندگینامه کامل سولماز حصاری و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

آنچه درباره بیوگرافی سولماز حصاری بازیگر سریال هست و نیست باید بدانید.

کولاک ، محمد سیمری : سولماز حصاری ، بازیگری جوان و پر استعداد است که این روزها با نقش های خود توجه ها را به سوی خود جلب نموده است. سولماز حصاری متولد ۲۱ اردیبهشت ما سال ۱۳۶۱ شمسی در شهر تهران است. او فارغ التحصیل لیسانس رشته ی علوم آزمایشگاه می باشد و اکنون دانشجوی رشته ی بازیگری است.

سولماز حصاری

سولماز از سال ۱۳۸۷ شمسی و  با حضور در تئاتر وارد دنیای هنر شد؛ در توضیح دقیق تر می توان گفت در سال ۱۳۸۷ شمسی که وی معلم بود، به صورت اتفاقی برای دیدن یک تئاتر رفت، که با دعوت کارگردان آن کار برای بازیگری، وارد این عرصه شد! سولماز در این باره می گوید” “اصول بازیگریم با حضور در صحنه تئاتر و آموختن فن بیان و تکنیک های بازیگری شکل گرفت! سپس در تئاتر فرم فیزیکال که مبتنی بر تئاتر حرکت بود، بازی کردم.”

او در ادامه می گوید: “بازی در تئاتر، باعث شد تا کمتر راغب به بازی در سینما و تلویزیون شوم! اما با حضور در تئاتر، پیشنهادات بازیگری در سینما و تلویزیون به من ارائه شد و مدتی در مقابل این پیشنهادات مقابله کردم و موفق شدم چند جایزه تئاتری از جمله جایزه ی جشنواره ی ماه را به دست بیاورم و سپس با افزایش تجربیاتم وارد کار تصویر و سینما شدم.” سولماز با تلاش و پشتکار خود توانست نفر دوم بهترین بازیگر زن در جشنواره فجر استانی نیز شود.

سولماز حصاری

لازم به بیان است سولماز حصاری ، اولین کار سینمایی خود را در فیلم “گردان آبنبات چوبی” به کارگردانی امیر فیضی در سال ۱۳۸۸ شمسی تجربه کرد؛ همچنین او در چند فیلم تلویزیونی نیز همکاری داشته است.

سولماز حصاری تاکنون در فیلم ها و سریال هایی چون “سرگشته” به کارگردانی محمد حسین حقیقی، “زیگزاک” به کارگردانی فریدالدین نیک جو، “آینه ی درون” به کارگردانی هادی رمضان پور به عنوان نقش اول حضور داشته است.

همچنین همکاری در سریال های “سراب” به کارگردانی حسین سهیلی زاده و “بوی باران” به کارگردانی حسین تبریزی در کارنامه ی فعالیت های او دیده می شود. علاوه بر این، حضور در فعالیت های سینمایی (۳۵ میلیمتری) همچون “ارتباط خانوادگی” به کارگردانی نادر مقدس، “فرزند خوانده” به کارگردانی وحید نیکخواه آزاد و “متل قو” به کارگردانی مسعود نوابی از دیگر آثار او به عنوان بازیگر به شمار می آید.

حصاری

سولماز درباره فعالیت های خود در عرصه ی بازیگری می گوید: ” من در زمان نامناسبی وارد تلویزیون شدم و کارهایم دیده نشد! چند سال پیش در سریال “سرگشته” نقش اصلی را داشتم و آن زمان فکر می‌ کردم اگر این سریال پخش شود، خیلی معروف می‌ شوم، اما همان زمان سریال‌ های ماهواره‌ ای خیلی در میان مردم رواج داشت و گرفته بود؛ حتی خانواده و اطرافیان من هم آن سریال ها را نگاه می‌ کردند! اما اکنون فکر می‌ کنم مردم دوباره سریال‌ های خوب تلویزیون را می بینند!”

آخرین کار سولماز حصاری در تلویزیون، بازی در سریالهست و نیستبه کارگردانی حسین سهیلی زاده در نقش “الناز” می باشد. این بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در حال حاضر به عنوان مدل در مزون “تویینز فعالیت دارد و در جشنواره ی لباس فجر نیز جزو بهترین زنان ایران شناخته شد!

سولماز حصاری و علاقه به ورزش

زندگی شخصی سولماز حصاری

سولماز حصاری تاکنون ازدواج نکرده است و مجرد می باشد. چهره ی سولماز شباهت زیادی به کتایون ریاحی دارد! سولماز حصاری درباره ی عادت های خود چنین می گوید: “به هر بازیگری که خوب بازی کند و هر سریال و فیلمی که بازیگری در آن کار دیده بشود، من حسودی می کنم! من اصولا آدم حسودی نیستم، ولی در دل خود حسودی می کنم و می گویم کاش من جای آن فرد بودم.”

حصاری

سولماز علاقه بسیاری به ورزش کردن دارد؛ او در این باره می گوید: “چون تئاتری بودم، با بدن و تمرینات در تئاتر آشنایی دارم و همیشه بایستی ورزش کنم. اولین کاری هم که در تئاتر شهر انجام دادم، انجام کار بدنی بود؛ و هنوز هم هم تمرینات خودم را دارم و آن ها را دنبال می کنم.”

همچنین او در مصاحبه ای درباره ی گذران اوقات فراغث خود می گوید: “خواندن کتاب های بازیگری، فیلم دیدن و شنا کردن و صله ی رحم جزو کارهایی هست که در اوقات فراغتم انجام می دهم!”

فیلم های حصاری

پانسیون دختران

متل قو (فیلم)

ارتباط خانوادگی (فیلم)

فرزندخوانده (فیلم)

هوای پدر (تله فیلم)

تسلیم سرنوشت

آسمان من

تسلیم سرنوشت

حصاری در جشن حافظ

سریال های حصاری

سریال هست و نیست ( ۱۳۹۶)

رو به راهم کن

سرگشته

زیگزاک

سراب

بوی باران

آدرس اینستاگرام سولماز حصاری

https://www.instagram.com/solmazhesari

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا