چهره هاسلبریتی ایرانی

زندگینامه کامل علی مسلمی و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

آنچه درباره بیوگرافی علی مسلمی بازیگر سریال حکایت‌ های کمال باید بدانید.

کولاک ، محمد سیمری : تلویزیون و سینمای ایران این روزها نام های جدیدی را در تولیدات خود معرفی می کند؛ نام هایی جوان و پر فروغ. از جمله بازیگران جوان و بسیار آینده دار، علی مسلمی را می توان نام برد. علی مسلمی متولد ۸ آذر ماه سال ۱۳۷۳ شمسی در شهر تهران است. علی در دوره ی دبیرستان، رشته ی ریاضی و فیزیک خوانده است. علی اکنون دانشجوی لیسانس رشته ی بازیگری تئاتر می باشد!

علی مسلمی

این بازیگر جوان، خوش چهره و جدید سینما و تلویزیون ایران،  فعالیت جرفه ای خود را به عنوان بازیگر از اوایل دهه ی ۱۳۹۰ شمسی و با تئاتر عروسکی شروع کرد و با تئاتر “نیمروز اسکاتلند” به کارگردانی ندا هنگامی در سی و پنجمین جشنواره ی بین المللی فجر حضور داشت. او همچنین در تئاتر “جنون در ۴:۴۸” نوشته ی ساراکین و به کارگردانی علیرضا گرگانی که در سالن اداره ی تئاتر اجرا شد، بازی کرده است.

درباره ی ورود علی مسلمی به دنیای تلویزیون بد نیست بدانید این ورود، بدون هیچ گونه سفارش و پارتی بازی بوده است! علی در یک فراخوان عمومی بازیگری شرکت کرد و از بین نزدیک به هزار نفر تست داد و قبول شد! او به این صورت توانست در اولین سریال حسین سهیلی زاده یعنی سریال “هست و نیست” در سال ۱۳۹۶ شمسی ایفای نقش نماید.

مسلمی

سریال “هست و نیست” یک ملودرام اجتماعی بود که قصه ی آن براساس فیلمنامه ای از علی حدادی و توسط نادر وحید نگاشته شده بود و در ۳۰ قسمت برای پخش از شبکه دو سیما آماده شده بود. علی در سریال “هست و نیست” در نقش پسر جوانی به نام “مهیار” حضور داشته است. لازم به بیان است حسین سهیلی زاده، به کشف چهره های جدید در تلویزیون معروف است!

علی با چهره ای متفاوت و چشمانی آبی رنگ و مهم تر از همه، استعداد قوی بازیگری، از آینده ای درخشان در سینمای ایران خبر می دهد و نظر همگان را به سوی محمدرضا گلزار می برد!

علی مسلمی در حکایت های کمال

علی مسلمی در سریال حکایت های کمال

علی در جدیدترین حضور خود در قاب جادویی، در سریال “حکایت های کمال” به ایفای نقش می پردازد! سریال “حکایت های کمال” روایتی از دهه ۱۳۴۰ شمسی است و اقتباسی از رمانی به همین نام، نوشته ی محمد میرکیانی به شمار می آید؛ قهرمان داستان یک نوجوان به نام “کمال” است.

علی مسلمی

زندگی شخصی علی مسلمی

علی تا به حال ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

علی و سیاوش خیرابی

آدرس اینستاگرام علی مسلمی

https://www.instagram.com/alimoslemi_official

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا