چهره هاسلبریتی ایرانی

زندگینامه کامل مه لقا می نوش زاد و همسرش + زندگی شخصی و اینستاگرام

آنچه درباره بیوگرافی مه لقا می نوش زاد بازیگر سریال حكايت های كمال باید بدانید.

کولاک ، محمد سیمری : از جمله بازیگران جوان، پر استعداد و همچنین آینده داری که بی شک در آینده حرفی برای گفتن خواهد شد، مه لقا می نوش زاد می باشد. مه لقا می نوش زاد متولد ۲۳ اردیبهشت ماه سال ۱۳۷۹ شمسی در شهر تهران است. خانواده مه لفا در ابتدا با بازیگر شدن و ورود او به رشته ی بازیگریمخالف بودند! اما با مشاهده علاقه شدید وی و همچنین درخشش بازی ها و کارهای هنری وی، اکنون یکی از حامیان او به شمار می آیند. پدر مه لقا، شاعر بود و متاسفانه در ۱۰ دی ماه سال ۱۳۹۷ شمسی دار فانی را وداع گفت.

مه لقا می نوش زاد

مه لقا اکنون دانشجوی رشته ی بازیگری در مقطع لیسانس دانشگاه تهران مرکزی و همچنین دانش آموخته ی هنرستان سوره می باشد،

این بازیگر جوان سینما و تلویزیون، کار خود را با بازی در تئاتر شروع کرده است! او فعالیت حرفه ای خود را از سال ۱۳۹۳ شمسی و وقتی ۱۴ ساله بود با ایفای نقش در تئاتر “چشم هایمان به تاریکی عادت کرده اند” که در حوزه هنزی اجرا می شد، تجربه کرد! و سپس وارد سینما و تلویزیون شد.

مه لقا در  فیلم کوتاه “در میان” به کارگردانی آیدا مددی در سال ۱۳۹۳ شمسی در کنار بازیگرانی همچون مهری آل آقا، علی محمودیان و همچنین نگین تقوی به ایفای نقش پرداخت. مه لقا در سال ۱۳۹۵ شمسی و وقتی ۱۶ ساله بود، با فیلم سینمایی “آوا” به کارگردانی صدف فروغی وارد دنیای بزرگ سینما شد. او  در چندین فیلم کوتاه جشنواره ای دیگر نیز نقش آفرینی کرده است.

مه لقا می نوش زاد

لازم به بیان است مه لقا می نوش زاد سال ها قبل، دوره های گریموری و چهره پردازی را گذرانده است، اما او ترجیح داده است فعالیت هنری خود را در عرصه ی بازیگری ادامه دهد! همچنین او یک تجریه کارگردانی در تئاتر نیز دارد!

لازم به بیان است مه لقا می نوش زاد فیلم سینمایی “آتابای” به کارگردانی نیکی کریمی در نقش “سیمین” در کنار بازیگرانی جواد عزتی و دیگر بازیگران مطرح نقش آفرینی کرده است.

می نوش زاد

مه لقا می نوش زاد وارد قاب جادویی می شود

مه لقا با حضور در سریالحکایت های کمال در پاییز سال ۱۳۹۸ شمسی بازی در تلویزیون را تجربه کرد! او در این مجموعه در نقش خواهر “کمال” که شخصیت اصلی این داستان می باشد و همچنین دختری در دهه ۱۳۴۰ شمسی که بسیار خجالتی است و درگیر برخی ماجراهای احساسی نیز می‌ شود، به ایفای نقش می پردازد.

مه لقا درباره ی حضور خود در سریال حکایت های کمال می گوید: “برای رسیدن به این نقش، آقای صلح میرزایی خیلی راهنمایی‌ ام کردند؛ زیرا دختران در دهه ی ۱۳۴ شمسی با دختران امروزی تفاوت‌ های زیادی دارند و دختر این داستان بدون هیچ امکاناتی و تنها از طریق نوشتن نامه با کسی که دوستش دارد، در ارتباط است!”

می لقا می نوش زاد در سریال حکایت های کمال

لازم به بیان است سریال “حکایت های کمال” به قلم محمد میرکیانی براساس داستانی به همین نام است که داستان‌ های پسر بچه‌ ای به نام “کمال” را در یکی از محلات تهران در دهه ی چهل شمسی روایت می‌ کند.

مه لقا می نوش زاد

زندگی شخصی می نوش زاد

مه لقا ازدواج نکرده است و مجرد می باشد.

مه لقا درباره ی زندگی و سرگرمی های خود می گوید: “در اواقت فراعت کتاب می خوانم، یا وقتم را با دوستانم و خانواده می گذارنم؛ از ۹ سالگی، ورزش را با اسکیت شروع کردم، سپس کاراته، دفاع شخصی و…”

او درباره ی آرزوهای خود چنین می گوید: “آرز و هدفم این است که بتوانم در حرفه خودم، موفق بشم و بتوانم با کارهای هنری در ذهن مردم بمانم؛ برای این هدف نیز تمام تلاشم را می کنم و خواهم کرد!”

می نوش زاد

آدرس اینستاگرام می نوش زاد

https://www.instagram.com/mahlaghameynoosh/

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا