چهره هاسلبریتی ایرانی

زندگینامه کامل گلاره عباسی + زندگی شخصی و اینستاگرام | مهمان برنامه دورهمی

بیوگرافی و زندگینامه کامل گلاره عباسی به همراه اطلاعاتی از زندگی شخصی و آدرس پیج اینستاگرام این بازیگر و همسرش را در این مطلب بخوانید. گلاره عباسی یکی از بازیگران به نام سینما و تلویزیون است که در بیست و نهمین روز از سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنر و معماری تهران و از شاگردان استاد امین تارخ است. گلاره در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده و فقط یک خواهر به نام بهار دارد که دارای تخصص در زمینه تغذیه میباشد و در کشور کانادا زندگی می کند.

زندگینامه کامل گلاره عباسی
زندگینامه کامل گلاره عباسی

گلاره عباسی در ۲۵ تیر ماه ۹۴ خبر ازدواج خود را رسانه ای کرد. عباسی با جوانی ازدواج کرده که هرچند شغلش مرتبط با هنر نیست اما از جمله علاقمندان فعالیت های هنری است.

گلاره عباسی در سال ۱۳۸۲ در دانشگاه هنر تئاتر خوانده و بعد از گذراندن کلاس های کارگاه بازیگری امین تارخ توسط ایشان به سریال در چشم باد معرفی میشود. او با بازی در سریال فاخر در چشم باد پا به عرصه بازیگری گذاشت و توانست از عهده نقشش به خوبی برآید. گلاره عباسی در این سریال نقش خواهر کامبیز دیرباز و پارسا پیروز فر را به عهده داشت و در کنار بازیگران بزرگی مثل سعید نیک پور، فریبا متخصص و اکبر عبدی به ایفای نقش پرداخت. در چشم باد ساخته مسعود جعفری جوزانی است که کار فیلمبرداری آن از سال ۱۳۸۲ تا ۱۳۸۷ و برای ۵ سال به طول انجامید.

غیر از سریال «در چشم باد» سریال شیدایی به دیده شدن گلاره عباسی بسیار کمک کرد. این بازیگر در این خصوص می گوید:

«سریال شیدایی در سال ۹۰ جزو آن اتفاق های خوبیست که برای هر بازیگر رخ میدهد. وقتی به کار دعوت شدم به قدری فیلمنامه و متن زیبا و گیرا بود که برای من واضح بود که میپذیرم و خدارو شکر با بازیگرانی بزرگی هم کار کردم و مردم هم دوست داشتند»

گلاره عباسی در سال ۱۳۸۷ با بازی در فیلم سینمایی یک گزارش واقعی به کارگردانی داریوش فرهنگ وارد عرصه سینما شد. او در این فیلم با اساتید بزرگی مثل مرحوم داوود رشیدی و داریوش فرهنگ همبازی شد و توانست به شهرت برسد. این فیلم روایتگر داستان زندگی دو دوست است که به دور از انتظار همه در مقابل یکدیگر قرار میگیرند و داستان فیلم را جلو میبرند. این فیلم برنده تندیس بهترین عکس از چهاردهمین دوره از جشن خانه سینما شد.

گلاره عباسی در خصوص تفریحات فوق برنامه خود می گوید:

«جدا از کتاب و فیلم که معمولا همراه ماست و بخشی از کار ما هم به حساب می‌ آید، موسیقی را هم خیلی دوست دارم و کارهای مهدی یراحی و محسن چاوشی را دوست دارم و گوش می‌ دهم. اما مهم‌ترین تفریح من وقت گذراندن با خانواده است.»

این بازیگر به آشپزی علاقه زیادی دارد او دربراه غذاهای مورد علاقه اش هم گفته است:

«غذای مکزیکی یکی از غذاهای مورد علاقه من است اما در هر رستورانی آن را به یک شکل سرو می کنند، خودم هر شب آشپزی می کنم، در گذشته خورش بادمجان را خیلی حرفه ای درست می کردم الا کلا سلیقه ام غذاهای دریایی است.»


همچنین بخوانید:

همسر گلاره عباسی کیست؟ + بیوگرافی

ویدیو گفتگوی گلاره عباسی در برنامه دورهمی


اینستاگرام گلاره عباسی

instagram.com/gelarehabbasi

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا