چهره هاسلبریتی خارجی

زن مارک ویلموتس سرمربی جدید تیم ملی فوتبال ایران کیست ؟ همراه عکس

مجله اینترنتی کولاک : پس از کشمش های فراوان بعد از رفتن کارلوس کی روش از کاروان پرقدرت تیم ملی ایران قرار بر این شد که هدابت تیم برعهده مارک ویلموتس  سرمربی باتجربه بلژیکی قرار بگیرد ؛ در ادامه در رابطه با زندگی خصوصی مارک ویلموتس بیشتر بخوانید :

 

مارک ویلموتس ( Marc wilmots ) بازیکن و سرمربی سابق تیم ملی بلژیک است ، ۵۰ سال سن دارد و از امروز به عنوان سرمربی تیم ملی ایران فعالیت خواهد کرد.
مارک ویلموتس در حال حاضر متاهل و صاحب سه فرزند است. نام همسر وی Katrien Lambeets ( کاترین لمبیتس ) است .

رنو ویلموتس پسر بزرگ مارک هم‌اکنون به صورت حرفه‌ای فوتبال بازی می‌کند و در تیم کارپی ایتالیا عضویت دارد. او پیش از این برای آولینوی ایتالیا، روزلار و سنت‌ترویدن بلژیک بازی کرده است و در خط هافبک بازی می‌کند. رنو سه بازی هم برای تیم زیر ۱۹ ساله‌های بلژیک انجام داده است.
مارک ویلموتس در سال ۱۹۸۰ میلادی با تیم شهر زادگاهش فوتبال خود را در تیم جوانان آغاز کرد و سپس با پیوستن به تیم سنت در سال ۱۹۸۷ اولین تجربه حرفه ای خود را در تیم بزرگسالان و لیگ حرفه ای بلژیک کسب کرده و با ۳۰ بازی و ۹ گل زده آمار خیره کننده ای را در اولین حضور حرفه‌ای رقم زد.ویلموتس اولین بازی ملی‌اش را برای تیم ملی فوتبال بلژیک در تاریخ ۲۶ مه ۱۹۹۰ میلادی مقابل تیم ملی فوتبال رومانی انجام داد.

ویلتموس توسط تیم معروف شالکه ۰۴ آلمان به خدمت گرفته شد و در سال ۱۹۹۶ به مدت چهار سال در تیم شالکه ۰۴ بازی کرد و ۱۰۴ بازی را برای این تیم انجام داد و ۲۱ گل را هم به ثمر رساند.
مارک ویلموتس در سال ۲۰۰۰ به تیم بوردو یکی از بهترین باشگاه های فرانسه رفت و مدت یک سال هم برای این تیم بازی کرد.
مارک سپس به تیم شالکه ۰۴ برگشت و فوتبال خود را در این تیم به پایان رساند تا در مجموع با ۳۲۱ بازی و ۱۳۳ گل کارنامه او به پایان برسد.

مارک ویلموتس در سال ۲۰۰۳ و پس از پایان دوران فوتبالش به سرمربیگری مشغول شد و به عنوان سرمربی همان تیم شالکه  که از دنیای فوتبال خداحافظی کرد در این تیم فوتبال شروع به فعالیت نمود .

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا