چهره هاسلبریتی ایرانی

زهرا رکوعی مجری بیست و سی که به کرونا مبتلا شد کیست؟ + بیوگرافی زهرا رکوعی و همسرش

زهرا رکوعی مجری بیست و سی که به کرونا مبتلا شد کیست؟ به همراه بیوگرافی و زندگینامه کامل زهرا رکوعی و همسرش همچنین اطلاعاتی درباره زندگی خصوصی در این مطلب. روز گذتشه مشخص تست کرونای زهرا رکوعی  گوینده خبر ۲۰:۳۰ مثبت اعلام شده است. پیش از این خبر ابتلای حسینی بای به کرونا نیز در خبرگزاری ها منتشر شده بود.

زهرا رکوعی مجری بیست و سی
زهرا رکوعی مجری بیست و سی

زهرا رکوعی متولد ۲ فروردین ۱۳۶۲ در تهران، خبرنگار است. فارغ التحصیل لیسانس رشته علوم اجتماعی و لیسانس حقوق قضایی و فوق لیسانس حقوق تجارت می باشد و با یک مجری دیگر نیز ازدواج کرده است.

رکوعی در خصوص چگونگی ورودش به حرفه گویندگی خبر می گوید: «در سال ۱۳۷۸ وقتی که ۱۷ ساله بودم از طریق اطلاعیه کلاس های باشگاه خبرنگاران جوان در روزنامه ثبت نام کردم و دوره های مختلف خبری را گذراندم.

در سال ۱۳۸۰ به عنوان خبرنگار سیاسی، اجتماعی فعالیتم در باشگاه خبرنگاران جوان شروع شد و همان سال بعنوان خبرنگار برتر سال ۷۹ – ۸۹ انتخاب شدم. در سال ۸۱ و ۸۲ هم نفر اول جشنواره دفاع مقدس و دومین جشنواره خبر و برنامه های سیاسی و رادیو شناخته شدم.»

زهرا رکوعی بعد از کسب چندین جایزه برتر خبری به رادیو معرفی شد و بصورت ۴ ماه آزمایشی شروع بکار کرد، سپس انتخاب شد و بصورت آزمایشی تا سال ۸۴ در رادیو گزارشگری می کرد.

در سال ۱۳۸۴ بخش خبری سینما پیشنهاد تست گویندگی به وی داد، او با قبولی در تست وارد گویندگان بخش خبری شبکه سه شد. زهرا رکوعی با یکی از همکاران خود بنام علیرضا نادری که خود تهیه کننده و مجری است ازدواج کرده، این زوج در تیرماه ۹۶ صاحب یک فرزند پسر شدند.

سازمان خواندن هر خبر برای گوینده را ۶ ثانیه در نظر گرفته است. به همین علت ما مجبوریم سریع اخبار رو بخوانیم ولی در عین حال باید مدیریت کنیم تا مخاطب متوجه شود که چه می گوییم. از سال ۸۴ تا الان که ۱۳ سال می شود هر شبی اجرا دارم در خانه فیلم ها را برایم ظبط می کنند، حتی اگر شبی شرایط فراهم نشود از فیلم شاهد سازمان استفاده می کنم. اجراهایم را میبینم تا ایراداتم را پیدا کنم.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا