چهره هاسلبریتی ایرانی

ساشا سبحانی پسر سفیر ایران کیست ؟ | زندگینامه ساشا سبحانی + زندگی شخصی

 

ساشا سبحانی پسر سفیر ایران کیست ؟ به همراه زندگینامه ساشا سبحانی آقازاده شرور و لاکچری و اطلاعاتی از زندگی شخصی او در این مطلب جامعه ایرانیان در فضای مجازی و اینستاگرام از آدم هایی پر شده که هر روز اخبار عجیب و غریبی از آنها شنیده می شود. بسیاری از این اخبار حاصل فعالیت کاربرانی است که حس سیری ناپذیر دیده شدن دارند.

مدتهاست که نام محمد یا ساشا سبحانی در فضای مجازی شنیده می شود. ساشا سبحانی فرزند «احمد سبحانی» سفیر سالهای قبل ایران در مکزیک و ونزوئلا است.

ساشا سبحانی آنطور که خودش می گوید از خانواده خود جدا شده و در خارج از ایران زندگی می کند. اما شواهد و قرائن و دست کم عکس های منتشر شده توسط خودش نشان می دهد او چندان هم از موقعیت زندگی خصوصی و سیاسی خانواده و به خصوص پدرش جدا نشده و هنوز هم به ایران رفت و آمد دارد!

وضعیت زندگی ساشا سبحانی اما به گونه ای ست که کمتر قرابتی با زندگی یک فرزند سفیر در ایران دارد! عکس های زندگی لاکچری و روابط او با دختران خارجی این سوال را در اذهان مخاطب متبادر می کند که چطور چنین تناقضی بین زندگی پدر و پسر می تواند وجود داشته باشد؟

ساشا سبحانی پسر سفیر ایران کیست
ساشا سبحانی پسر سفیر ایران کیست

ماجرای قتل با حضور ساشا سبحانى

نام ساشا سبحانى ابتدا در جریان یک قتل در سال ۹۱ شنیده شد! بامداد ۱۸فروردین سال ۹۱، مأموران پلیس در جریان مرگ مرموز پسری جوان در یکی از بیمارستان‌ها قرار گرفتند. قربانی پسری جوان بود که با ضربه چاقو زخمی شده و پس از انتقال به بیمارستان به‌دلیل شدت جراحات جانش را از دست داده بود.

یکی از مسئولان بیمارستان به کارآگاهان گفت: لحظاتی قبل ۲ پسر جوان، مقتول را به بیمارستان منتقل کردند. آنها می‌گفتند که او در یک تصادف مجروح

شده اما وقتی در معاینات تخصصی اثر چاقو را دیدیم، پلیس را خبر کردیم.

یکی از ۲ جوانی که مقتول را به بیمارستان برده بودند فرار کرده بود اما پسر دیگر با دستور قاضی جنایی بازداشت شد. او کسی نبود جز ساشا سبحانی؛ پسر سفیر سابق ایران در ونزوئلا. پسر جوان در تحقیقات گفت: امشب (شب‌حادثه) مهمانی شبانه در خانه‌ام در خیابان فرشته برگزار کرده بودم. مقتول هم از مهمانان جشن بود که حوالی ساعت ۱۰با فرد ناشناسی، تلفنی درگیر شد.

دقایقی بعد هم چند پسرقوی‌هیکل به مقابل خانه ما آمده و شروع به داد و فریاد کردند. مقتول سراغشان رفت و با یکی از آنها درگیر شد. او هم با چاقو ضربه‌ای به مقتول زد و با دوستش گریخت. من و دوستم مقتول را به بیمارستان بردیم که در آنجا جان باخت.

جنجال های فیلم لو رفته ساشا سبحانى

زندگی لاکچری و مفرح ساشا ادامه داشت و او با عکس های ضد و نقیض مثل پیاده روی در مراسم اربعین و عکس با وحید خزایی! در صفحه مجازی خود فعال بود تا اینکه یک لایو اینستاگرامی از اتاق ساشا سبحانىتوسط خودش در حالیکه مشغول شنیدن موسیقی بود، این فیلم به ظاهر ساده را تبدیل به کلیپی جنجالی کرد.

البته جنجالی شدن این کلیپ به خاطر لایو بودن و موسیقی و حرکات موزون ساشا نبود بلکه به خاطر حضور دختری روی تخت با تن عریان بود که در پشت سر لایو اینستاگرامی ساشا ناگهان دیده شد!

جنگ لفظی با مجری من و تو

چندی قبل سالومه سیدنیا مجری شبکه من و تو در برنامه خود در خصوص ساشا مطالبی گفت و با اشاره به شغل پدرش کنایه هایی به او زد. در جواب این صحبت ها ساشا کلیپی در فضای مجازی منتشر کرد و ضمن پیاده شدن از خودرو گرانقیمت و سوار شدن به خودروی گرانقیمت دیگر! به این مجری تاخت و جملات نه چندان مودبانه ای نثار او کرد.

سالومه هم در پاسخ این فیلم را منتشر کرد و در توضحات آن چنین نوشت:

«دوستان معرفى میکنم آقازاده ساشا ( محمد) سبحانى پسر سفیر سابق ایران احمد سبحانى در ونزوئلا که پول هاى باباجان رو که معلوم نیست از کجاست رو در کشور هاى دبى و ترکیه و تایلند خرج دختر و مواد و عشق و حال میکنه بعد میگه فقط ایران و مرگ بر آمریکا و با آقاى ظریف و روحانى هم میره و میاد و با کیف لویى ویتون هم میره کربلا ?? توى برنامه آخرم مفصل حرف زدم درباره ایشون»

تهدید هنرمندان و چهره ها

ساشا سبحانی در طول سال های اخیر با چهره های زیادی در داخل ایران دچار تنش ها و مشاجرات لفظی مجازی شده است. از بهاره رهنما و شیلا خداداد گرفته تا علی کریمی. بسیاری از هنرمندان به سبک زندگی و جنجال های این چهره اعتراض کرده اند اما سبحانی هربار با ادعای افشای عکس و فیلم از روابط خصوصی آنها را تهدید کرده است

ساشا سبحانی پسر سفیر ایران کیست
ساشا سبحانی پسر سفیر ایران کیست

مصاحبه ساشا سبحانی

ساشا سبحانی در مصاحبه ای که بعد از این اتفاقات انجام داده گفته است که منظورش از «برید بمیرید» با همه نبود که برید بمیرید!

فرید عطارزاده: صدایش از پشت تلفن کمی لرزان و دائم در حال اثبات خود است که نه از رانت استفاده کرده و نه مدت ها است که با پدرش کوچکترین تماسی داشته است. در پاسخ هر سوال تلاش می کند روی این نکته پافشاری کند و خودش را با آقازاده های دیگر مقایسه می کند. این گفت و گو حاصل پانزده دقیقه صحبت تلفنی با ساشا سبحانی است که به گفته خودش در حال رانندگی بود تا به جلسه ای برود که در آن نمایندگان یک شرکت ساخت و ساز معتبر حضور داشتند تا با او قرارداد ساخت و ساز در استانبول امضا کنند..

خبر صادر شدن حکم جلب شما صحت دارد؟ برای چه دلیل؟

– مگر من چیکار کردم؟ من مشغول زندگی خودم هستم و کاری به بقیه ندارم.

اما در برخی سایت ها آمده که حکم جلب تان صادر شده.

– کسی چیزی به من نگفته است. من کاری نکردم. یک ویدئو منتشر کردم که گفتم بروید کار کنید و پول در بیارید.

البته در انتهای آن صحبت ها، یک جمله دیگر نیز گفتید؟

– گفتم اگر نمی توانید کار کنید و پول در بیاورید، برید بمیرید.

جمله درستی بود؟

– منظور من با همه نبود. به آن افرادی می گفتم که مدام در پیج من بدترین فحش ها را می دهند. به آنها گفتم به جای اینکه به من فحش بدهید، بروید کار کنید تا پولدار بشوید یا بروید بمیرید.

این جمله شما سرشار از بی ادبی، غرور و تکبر است و مطمئنا باید منتظر بازخوردهای نامناسب هم باشید

– خب من باید چیکار کنم؟ زمانی که به من بد ترین فحش ها را می دهند و مدام در زندگی خصوصی من سرک می کشند، باید اینگونه جواب بدهم.

شما پیج خود را باز گذاشتید و لحظه به لحظه از زندگی تان را منتشر می کنید. در چنین حالتی حق ندارید بگویید چرا در زندگی شما سرک می کشند.

– این درست است ولی وقتی فحش های رکیک می دهند و همه زندگی من را به پدرم ربط می دهند، عصبانی می شوم. شما هم اگر جای من بودید همین کار را می کردید.

اما این زندگی از راه پدرتان به دست آمده است.

– چنین حرفی به هیچ عنوان صحت ندارد. بارها و بارها توضیح دادم. زمانی که پدرم در ونزوئلا سفیر بود من خودم استعداد داشتم که با یادگیری زبان های مختلف، کار کنم و در همان زمان هم به پدرم کاری نداشتم. اینقدر به من می گویند آقازاده آقازده اما من زمانی که به ایران بازگشتم و چند ماه هم زندگی کردم اما حتی بلد نبودم حساب بانکی باز کنم.

ساشا سبحانی پسر سفیر ایران کیست + بیوگرافی
ساشا سبحانی پسر سفیر ایران کیست + بیوگرافی

پس از بازگشت در ایران به چه کاری مشغول شدید؟

– با سرمایه ای که جمع کرده بودم شروع کردم به خرید و فروش ماشین. آن زمان که ناگهان دلار بالا رفت و قیمت ها چند برابر شد، در زمینه خرید و فروش خودرو توانستم سود خوبی کسب کنم و سرمایه ام چند برابر شد. پس از آن نمایندگی فروش چند برند مشهور مانند گل و… را گرفتم.

مگر می شود در سن جوانی و بدون داشتن پارتی نمایندگی چنین برندهای مشهوری را گرفت؟

– چرا نمی شود؟ چرا فکر می کنید همه چیز رابطه است؟ الان دنیا، دنیای ارتباطات است. من زبان انگلیسی، اسپانیایی، فرانسوی و فارسی بلدم و همین موضوع باعث پیشرفت من شد.

یعنی اگر ما هم زبان خارجی بلد باشیم می توانیم نمایندگی های مشهور را بگیریم؟

– چرا که نه. در کنار آن نیز من تلاش های زیاد و شبانه روزی کردم. اصلا کاری به پدرم نداشتم. خودم بودم و خودم. من و پدرم اختلاف عقیده شدیدی با یکدیگر داریم. چرا همه فکر می کنند موفقیت های من به خاطر پدرم است؟ اصلا یکی از

دلایل آمدن من به استانبول، اختلاف عقیده با پدرم بود..

در استانبول به چه کاری مشغول هستید؟

– بالاخره یک سری ارتباطات دارم و کارهای دوستانم را در اینجا انجام می دهم.

چه کارهایی؟

– کار ساخت و ساز انجام می دهم.

اگر خبر حکم جلب شما صحت داشته باشد چه کار می کنید؟

به ایران می آیم و از خودم دفاع می کنم. من کاری نکردم که بترسم. یکی از دفعاتی هم که قبلا به ایران آمده بودم، در فرودگاه بازداشت شده بودم. برای آن فیلمی که در آن نشان می دادند یک دختر در پشت سر من است. در حالی که این فیلم جعلی بود. خلاصه به دادگاه نیز رفتم و از خودم دفاع کردم. حالا هم آمادگی دارم که به ایران بیایم.

*وی در آخرین پیام ویدئویی که از خود که منتشر کرده است تاکید کرده است که آقازاده نیست و همه ثروتش را خودش به دست آورده است و از سن ۱۴ سالگی کار کرده و هیچگونه حمایتی از سمت پدر نشده اشت و از پدر خود اعلام برائت کرده است.

 

 

 

نوشته های مشابه

۱۱ دیدگاه

  1. اینا نکبت زاده هستن. مردن برای زالوهای خونخواری امثال شما نعمته. جوانهای نابی همچون شهید حججی در راه اسلام فدا میشن و بعد این اشغال حرومزاده ی بی وجدان تازه به دوران رسیده عقده ای اینطور از مال بیت المال سوء استفاده میکنه.

  2. اینا قبلا ان خوب بودن الان شدن ژن خوب!!!! راست میگن مشتی که گره خوردو انقلاب کرد روزی باز میشه و گدایی میکنه

  3. خدا لعنت کنه خودش و پدرش رو که با خون فرزندان این مملکت بازی میکنن
    چه افراد پاکی برا این مملکت خون دادن که یک کثافت هایی مثل این بوزینه بیاد اینطور با مال (حرام) مردم خوش گذرانی کنه
    واقعا جای تعجبه که این افراد رو چطوری در مسئولیت های سیاسی بلند پایه راه دادن ، ما یه کار ساده صد بار درخواست دادیم اخر هم بخاطر چیزای خنده دار بیرونمون کردن
    خاک بر سر ما ملت بدبخت شد رفت

  4. از پدر دزد و ناپاک چنین پسری هم زاده میشه . الکی نمیگن نان حرام نیارید سر سفره زن و بچه همینه . چون تاثیر میزاره رو نطفه بچه و بچه رو سالم بار نمیاره که دقیقا نمونش رو داریم میبینیم . سردار سلیمانی و شهید همت ها هم بودند و اینا هم هستند . قابل توجه بگم که جناب محمد سبحانی سفیر سابق ایران در ونزوئلا در دوره خاتمی و احمدی نژاد بوده و حالا پسرش از پولهای دزدی این هیولا بار اومده

  5. لعنت بر ظالمان جهان که پول مردم ضعیفو میخورن یه آبم روش هیچ عدالتی درکار نیست تواین دنیا.دنیا بی رحم تر از این جرفاست

    1. مشکل ما اینه که اینارو بزرگ میکنیم. از این جور آدما زیادن و همه جای دنیا ادم هایی با پول زیاد و کمترین سطح شعور پیدا میشن که منبع مالیشون هم پاک و منزه نیست. اما هر چقدر ما به اینها بیشتر بپردازیم و دنبال کنیم فقط امثال اینارو گنده میکنیم و خودمونو اذیت. بزارید تو تنهایی خودش بمیره…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا