سریالسریال‌ایرانی

ساعت دقیق پخش و تکرار سریال برادر جان از شبکه آی فیلم + معرفی سریال و بازیگران

ساعت دقیق پخش و تکرار سریال برادر جان از شبکه آی فیلم به همراه معرفی سریال برادر جان بازیگران خلاصه داستان و اطلاعات تکمیلی در این مطلب. سریال برادر جان به کارگردانی به تهیه کنندگی محمدرضا شفیعی و نویسندگی سعید نعمت الله ماه رمضان سال ۹۸ روی آنتن شبکه سه سیما رفت. این سریال توانست پر مخاطب ترین مجموعه رمضانی سال ۹۸ شود. بازی خوب بازیگران، یکی از نقاط قوت سریال برادر جان است.

برادر جان از شبکه آی فیلم
برادر جان از شبکه آی فیلم

سریال برادر جان از اول اردیبهشت ماه هر شب ساعت ۱۹:۰۰ از شبکه آی فیلم پخش می شود و در ساعت‌های ۰۳:۰۰ و ۱۱:۰۰ روز بعد تکرار می‌شود.

سریال «برادر جان»، یک ملودرام خانوادگی و با مضمونی اجتماعی و مذهبی است. موضوع اصلی این سریال، حق الناس است. این سریال تازه‌ترین همکاری سعید نعمت‌الله و محمدرضا شفیعی بعد از سریال‌های «جراحت»، «شیدایی»، «رستگاران»، «عقیق»، «مادرانه» و… به‌حساب می‌آید.

در خلاصه داستان سریال «برادر جان» آمده است: برادری برابری جان فشانی سه برادر که زبان‌زد است و خدا و خلق از آن‌ها در آسایش، به ناگه دچار حادثه‌ای می شود که نامش حق الناس است.

علی نصیریان، حسن پورشیرازی و حسام منظور، آفرین عبیسی، سعید چنگیزیان، کامران تفتی، سجاد افشاریان، نسیم ادبی، مارال فرجاد، شیوا ابراهیمی، محبوبه صادقی و جلیل فرجادترکیب بازیگران سریال برادر جان را تشکیل می دهند.

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا