تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

ساعت دقیق پخش و تکرار سریال بزنگاه از شبکه نسیم در رمضان ۹۸

مجله اینترنتی کولاک : با وجود آنکه رضا عطاران با تلویزیون قهر است و این روزها سینمارا به عنوان خانه هنری اش انتخاب کرده است ، تلویزیون از او دست بردار نیست و یکی در میان شاهدپخش آثارش از شبکه های مختلف هستیم .

گویا  قرار شده است که سریال بزنگاه به کارگردانی رضا عطاران در رمضان ۹۸ روی آنتن شبکه نسیم برود ؛ این سریال پس از افطار ساعت ۲۰:۳۰ از شبکه نسیم پخش خواهد شد و بازپخش ندارد  .

قصه بزنگاه درد امروز جامعه ماست ، مرد فقیری که از همسرش طلاق گرفته و با وجود یک فرزند دختر شش ساله و اعتیاد مشکلات زیادی دارد .

بزنگاه روایت زندگی مردی به نام نادر با بازی رضا عطاران است که برادر ش از پشت بام پرت می کند و موجب فلج شدنش می شود ؛ در این دعوای خانوادگی شان سر ارث و میراث بالا می گیرد و اتفاقت جالبی رقم می خورد…

نکته جالب سریال بزنگاه بافت قصه است که بیننده به هیچ وجه با آن احساس بیگانگی ندارد و به راحتی می تواند خودش در جایگاه نقش ها تصور کند .

در ۲۷ شهریور ۱۳۸۷ نامه‌ای از سوی شورای نظارت بر سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به مدیریت این سازمان فرستاده شد که در آن، دستور توقف پخش این مجموعهٔ تلویزیونی بود. دلیل این دستور هم در همین نامه، انتقادات شدید مردم و هنجارشکنی‌های بزنگاه اعلام شد.

هرچند روابط عمومی شبکهٔ ۳ ساعاتی بعد در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که پخش این مجموعه متوقف نمی‌شود و ادامه خواهد داشت.

در بازپخش های بعدی این سریال در شبکه های دیگر صداوسیما مانند آی فیلم؛ بسیاری از سکانس هایی که پیش از این در پخش اول(۱۳۸۷ شبکه سه) پخش شده بودند با سانسور مواجه شدند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا