سریالسریال‌ایرانی

ساعت دقیق پخش و تکرار سریال «فوق لیسانسه‌ ها»

زمان پخش و تکرار سریال فوق لیسانسه‌ ها مشخص شد. این سریال قسمت سوم مجموعه پر طرفدار “لیسانسه ها” ست که در زمان پخش رکورد تعداد بیننده را شکسته بود. دست اندرکاران این سریال امیدوارند کمدی فوق لیسانسه ها نیز بتواند مخاطبان زیادی را به سمت خود جلب کند.

پخش و تکرار سریال فوق لیسانسه‌ ها
پخش و تکرار سریال فوق لیسانسه‌ ها

سریال «لیسانسه‌ها» به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی رضا جودی در دو فصل به تولید رسید و از شبکه سه سیما پخش شد و فصل سوم آن با نام «فوق لیسانسه‌ها» برای تولید در این شبکه تصویب شد.

در این سریال که از موقعیت‌هایی کمدی برخوردار است بازیگرانی از جمله هوتن شکیبا، امیرحسین رستمی، کاظم سیاحی، بیژن بنفشه خواه، امیر کاظمی، متین ستوده، رویا میرعلمی و بهنام تشکر به ایفای نقش می‌پردازند.

مدیران شبکه سه در تصمیمی مهم سریال فوق لیسانسه‌ ها را جایگزین سریال «ستایش» می‌کنند تا حداقل برای چند وقت به شکل موقت کنداکتور نمایشی تلویزیون حالش خوب شود.تصویربرداری این سریال از چندی قبل با سرعت هرچه بیشتری پیگیری شده است.

در چند سریال آماده پیش رو در شبکه‌های مختلف تنها سریال «فوق لیسانسه‌ها» در ژانر طنز تولید شده است. درحقیقت می‌توان گفت تا فصل جدید «پایتخت» که سال آینده روی آنتن خواهد رفت به غیر از این سریال تا آنجا که اعلام شده هیچ سریال طنزی در نوبت آنتن نیست.

رضا جودی تهیه‌کننده این سریال در خصوص رسیدن «فوق لیسانسه‌ها» به کنداکتور اواخر پاییز یا زمستان، گفت: تمام سعی و تلاش ما بر این است هرچه زودتر «فوق‌لیسانسه‌ها» را به آنتن برسانیم؛ چون مردم منتظر تماشای آن هستند. احتمالاً اواخر پاییز یا زمستان، «فوق‌لیسانسه‌ها» به تلویزیون می‌آیند.

این سریال از ۱۷ آبان ماه ۹۸ هر شب ساعت ۲۰ و ۴۵ دقیقه از شبکه ۳ سیما پخش خواهد شد.

زمان تکرار سریال فوق لیسانسه ها ساعت ۰۹:۴۵ و ۱۴:۵۵ خواهد بود.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا