سریالسریال‌ایرانی

ساعت دقیق پخش و تکرار سریال محکومین ۲

در این نوشته از ساعت دقیق پخش و تکرار سریال محکومین ۲ مطلع می شوید. فصل دوم مجموعه محکومین با عنوان سریال حکومین ۲ به کارگردانی سیدجمال سیدحاتمی و به تهیه کنندگی بهروز مفید روی آنتن شبکه یک سیما می رود. این سریال اپیزودیک در فصل اول با استقبال خوبی از سوی بینندگان روبه رو شد. محکومین ۲ هر شب ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما پخش می شود.

پخش و تکرار سریال محکومین ۲
پخش و تکرار سریال محکومین ۲

این سریال به نویسندگی مجید اسماعیلی‌پارسا و امیرمحمد عبدی به موضوعاتی مانند مجازات جایگزین زندان، بحران خانواده و طلاق می‌پردازد. سریال محکومین ۲ در ۴۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای ساخته شده است. همچنین صداگذاری و موسیقی به ترتیب توسط مهدی جودی و مسعود سخاوت‌دوست انجام شده است.

هر قسمت از این سریال یک اپیزود و هر اپیزود دو بازیگر اصلی دارد و تعداد قسمت و بازیگران آن از محکومین ۱ بیشتر است؛ به طوری که در فصل دوم این سریال حدود ۵۰۰ بازیگر حضور خواهند داشت که ۸۰ نفر ایفاگر نقش اصلی و بقیه بازیگران فرعی محکومین خواهند بود. موضوع محوری در محکومین ۱ مجازات جایگزین بود، اما فصل دوم این مجموعه به طلاق اختصاص دارد و در این فصل سیما تیرانداز، رابعه مدنی، شهره لرستانی و‌… بازی می‌کنند.

در محکومین ۱ که سال ۹۶ از شبکه یک سیما پخش شد، لیلا زارع بازیگر ثابت بود و در هر اپیزود با توجه به فیلمنامه، بازیگران جدیدی ایفای نقش می‌کردند. مسعود کرامتی، تینو صالحی، حسین مهری، علی شادمان، محمد حاتمی، بهادر مالکی، شیدا خلیق و… نیز در اپیزودهای دیگر این سریال حضور داشتند.
۲۲ قسمت از سریال اپیزودیک محکومین توسط سیدجمال سید‌حاتمی و هشت قسمت دیگر توسط حسین قناعت تولید شد.


همچنین بخوانید:

اسامی بازیگران سریال محکومین ۲+خلاصه داستان و عکس

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا