سریالسریال‌ایرانی

ساعت دقیق پخش و تکرار سریال پایتخت ۵ از شبکه تماشا

در این مطلب از سایت مجله اینترنتی کولاک می خوانید که، سریال پایتخت یک مجموعه تلویزیونی ایرانی به کارگردانی سیروس مقدم است که در شش فصل از شبکهٔ یک پخش شده‌است. شبکه تماشا، فصل پنجم سریال پایتخت را از روز جمعه ۲۹ بهمن ۱۴۰۰ به روی آنتن برده است.

این سریال دیدنی در سال های ۱۳۹۰ تا ۹۷ به کارگردانی سیروس مقدم ساخته شده است.

مجموعه پایتخت ماجرای خانوادهٔ «نقی معمولی» را روایت می‌کند که تصمیم می‌گیرند از شیرگاه به تهران کوچ کنند؛ اما هنگام ورود به پایتخت با مشکلات زیادی مواجه می‌شوند …

سریال پایتخت ۲ از جایی آغاز می شود که: «نقی» یک کامیون جدید می خرد. طبق رسم و رسوم مردم «علی آباد کتول» باید برای این کامیون جدید یک «مرغ سیاه» کشته شود.

فصل سوم این سریال از این قرار است: در شب عروسی ارسطو، حادثه‌ای روی می‌دهد که باعث می‌شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و …

ارسطو به دنبال خرید مرغ سیاه می رود، اما مرغی پیدا نمی کند. در نهایت ارسطو اقدام به خرید یک مرغ سفید کرده و …

فصل چهارم سریال ادامه فصل قبلی است و در خلاصه داستان آن آمده:  هما سعادت در انتخابات شورای شهر رأی می‌آورد و طرفداران او در منزلشان جمع می‌شوند. همسر چینی ارسطو در سانحه هواپیمای مالزیایی جان خودش را از دست داده و این مساله موجب شده کام ارسطو تلخ شود.

نقی از همسرش درخواست می‌کند تا برای ساخت خانه فهیمه مجوز بگیرد اما او این کار را خلاف می‌داند و زیر بارش نمی‌ رود و….

داستان سریال پایتخت ۵ از این قرار است: ارسطو ماشین شاسی ‌بلند می‌خرد و خانواده را برای خوردن هویج بستنی می‌برد، اما در میانهٔ راه ماشین چپ می‌کند و در آب می‌افتد.

خانوادهٔ نقی معمولی بر سر این اتفاق صدمات شدیدی دیده‌اند و نقی برای این موضوع رابطه‌اش را با ارسطو قطع می‌کند. او برای عوض شدن روحیهٔ خانواده پس از این حادثه، آن‌ ها را به ترکیه می‌ برد.

محسن تنابنده، ریما رامین فر، احمد مهران فر، علیرضا خمسه، نعیمه نظام دوست، سارا و نیکا فرقانی اصل در این سریال به هنرمندی پرداخته اند.

سریال پایتخت ۵ هر شب ساعت ۲۰ از شبکه تماشا پخش و در ساعت های ۲ بامداد، ۸ صبح و ۱۴ روز بعد تکرار آن به نمایش گذاشته خواهد شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا