سریالسریال‌ایرانی

ساعت پخش و تکرار سریال پرگار از شبکه یک

سریال پرگار به کارگردانی شهرام شاه حسینی، یکی از سریال های شبکه یک است. بازیگران زیادی در این سریال ایفای نقش می کنند. اگر جزو مخاطبان تلویزیون هستید، پس حتما به دنبال ساعت پخش سریال پرگار و همچنین زمان پخش تکرار سریال پرگار هستید. در این بخش به همین موارد می پردازیم.

پخش و تکرار سریال پرگار
پخش و تکرار سریال پرگار

زمان پخش سریال پرگار

سریال پرگار از تاریخ ۲۶ بهمن از شبکه یک سیما پخش خواهد شد. نام قبلی سریال آسمان هوای باران دارد بود که با پرگار جایگزین شد. پخش این سریال تا ۲۷ اسفند ماه ادامه خواهد داشت.

ساعت پخش سریال پرگار

از آنجا که سریال هایی که از شبکه ۱ پخش می شوند، هر شب ساعت ۲۲:۰۰ می باشد. پس سریال پرگار نیز هر شب ساعت ۲۲:۰۰ یا ۲۲:۱۵ از بکه یک سیما پخش می شود.

تکرار سریال پرگار چند بار در طول روز پخش می شود. یک بار ساعت ۰۱:۳۰ همان شبی که پخش می شود. بار دوم، ساعت ۰۸:۰۰ صبح روز بعد. بار سوم و آخر نیز ساعت ۱۶:۴۵ روز بعد.

با پخش سریال «سرگذشت» به کارگردانی سید جمال سیدحاتمی، قرار بر این شد تا مجموعه تلویزیونی «پرگار» به کارگردانی شهرام شاه حسینی بعد از نوروز ۹۹  پخش شود.

نام این سریال و همچنین زمان پخش آن تا به حال سه بار تغییر کرده است. این سریال که در ادامه سریال «آسمان همیشه ابری نیست» تولید شده است، ابتدا «آسمان هوای باران دارد» نام داشت. بعد از مدتی نام آن به «بی قید و شرط» تغییر کرد و روزهای منتهی به پخش نیز «پرگار» نام گرفت.

همچنین قرار بود تا این سریال به دلیل محتوا و مضمونی که دارد در فصل پاییز پخش شود اما در خبرها اعلام شد بعد از سریال دهه فجری شبکه یک بروی آنتن می رود که پخش آن به دلیل تقارن با انتخابات به بعد از نوروز ۹۹ موکول شد.

در حال حاضر هنوز خبری درباره زمان قطعی این سریال اعلام نشده است اما از آنجایی که بعد از پایان پخش سریال نوروزی تا شروع ماه رمضان کمتر از یک ماه زمان باقی است و این سریال نیز در ۲۹ قسمت تحویل شبکه داده شده است، به احتمال فراوان پخش سریال «پرگار» به بعد از ماه رمضان موکول خواهد شد. چراکه شبکه یک سیما سریال «نون.خ» به کارگردانی سعید آقاخانی را برای شب های ماه مبارک رمضان در جدول پخش دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا