سریالسریال‌ایرانی

سرانجام عشق آقای مظفری و ستایش در سریال ستایش ۳ چه می شود؟

سریال ستایش ۳ که نامش به اسم نقش اصلی این سریال است ‌ا،‌این روز ها کمترین توجه را به ستایش دارد و قصه در دست سرنشت نقش های مختلف سریال ستایش ۳ است .

آقای مظفری و ستایش
آقای مظفری و ستایش

آیا آقای مظفری و ستایش بهم می رسند؟

گه گاهی فیلمنامه به لحظه های غم انگیز تنهایی ستایش سر می زند که آن را با خیال بودن در کنار مهدی مظفری و حرف زدن با قاب عکس طاهر پر می کند؛پس از مرگ طاهر ستایش هیچ گاه به فکر ازدواج مجدد نیافتد و همیشه تصور می کرد می تواند با زنده نگه داشتن یاد طاهر در قلبش شاد و خوشحال زندگی کند.

او از محمد پسری رعنا و مستقل ساخت که این روز ها عصای دست پدربزرگش است و همجنین نازگل را وکیلی خبره و زبر دست تربیت کرد که حالا در جامعه شخصیتی مهم و مفید باشد.

اما در تمام پیچ وخم های زندگی ناگهان دلش اسیر عشق پسر همسایه شد و هرچقدر تلاش کرد آتش این عشق را در نطفه خفه کند و نگزارد کار به خواستگاری و این ماجرا ها بکشد… نشد که نشد . در آخری قسمتی که از سریال ستایش ۳ پخش شد مهدی مظفری بی تاب و عاشق ستایش در خانه ی دوستش است و حتی یک لحظه نیز نمی تواند خیالش را از ستایش جا کند .

پاسخ ستایش به خواستگاری مهدی چیست ؟

اودر تصمیم ازدواجش با ستایش مصمم است اما قلب ستایش آکنده از تردید و شک است و می ترسد با ازدواج با مهدی مظفری آجر های روی هم گزاشته اش که حالا همچون دیواری امن و محکمم حصار زندگی خودش و بچه هایش و بودن حشمت فردوس شده یکباره فرو ریزد.

مهدی نتوانست احساسش را پنهان کند و بالاخره پس از کلنجار های فراوان بین عقل و قلبش تصمیم گرفت از ستایش خواستگاری کند ؛ او امیدوار بود این تصمیم آرامش زندگی ستایش را بهم نریزد.

مهدی ابتدا تصمیم گرفته حاج آقا را واسطه ی ازدواج و ابراز عشقق به ستایش کند اما زمانی که دید این روش جواب نمی دهد خودش وارد عمل شد و با برخورد بد ستایش نیز مواجه شد .

پس از رخ دادن ماجرای تصادف ستایش نرم شد و تصمیم گرفت اگر مهدی مظفری از اتاق عمل سالم بیرون بیاید با او ازواج کند ؛ این تصمیم او با مخالفت های شدید فردوس و محمد روبرو شد و مشخص نیست که آیا ستایش مهدی مظفری را می تواند با خانواده اش آشتی دهد یا خیر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا