تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

سرنوشت مهربانو در سریال از یادها رفته شبکه یک چه می شود ؟

مجله اینترنتی کولاک : سریال از یاد ها رفته سریال ویژه شبکه یک سیما برای ایام ماه مبارک رمضان است ؛ از یادهارفته هرشب ساعت ۲۲:۳۰ از شبکه یک سیما پخش می شود .

 

شخصیت مهربانو در از یاد ها رفته چگونه است ؟‌

یکی از کلیدی ترین کارکتر ها در این سریال نقش مهربانو با بازی هلیا امامی است .

مهربانو در سریال از یادهارفته دختری نازپرورده است و از زمانی که چشم بازکرده در پرقو رشد کرده و سختی روزگار را نچشیده است ؛ در هجده سالگی برای درس خواندن به فرنگ می رود و حالا پس از سال ها به ایران بازگشته و هوای عاشقی به سرش زده است .

مهربانو عاشق رشته خبرنگاری بود به همین دلیل در اروپا این رشته را ادامه داد ؛ اوزمانی که به ایران آمد دجار دوگانگی فرهنگ شد و این پارادوکس میان فرهنگ ملنش با محیطی که در آن تحصیل کرده بود ؛ مشکلات زیادی را برایش ایجاد نمود .

آیا مهربانو در سریال از یادهارفته ازدواج می کند ؟

مهربانو دختر چشم آبی و زیبا رو این روزها در ایران خاطر خواهان زیادی ازمیان پسران تاجر و کاسب و مهندس و … دارد .

در جمع خاستگاران او دو پسر به نام مهراد و خسرو با ویژگی های اخلاقی متناقض برجسته هستند و عشق مهربانوی قصه در دل آن ها اسیر شده است ؛ شنیده شده در سریال از یاد ها رفته مهربانو با خسرو ازدواج می کند .

با بازیگر نقش مهربانو آشناشوید :

هلیا امامی بازیگر زن  کشورمان متولد مرداد ماه سال۱۳۶۶در تهران است.او در کودکی پدر خود را از دست داد و با انتشار عکس قدیمی خود و پدر مرحومش در سالروز فوت پدرش این مطلب را بیان کرد.وی ازدواج نکرده و مجرد است.بسیاری از عکس های منتشر شده در فضای مجازی متعلق به برادر این بازیگر است.

او زیر نظر مرحوم استاد حمید سمندریان کارگردان و استاد ایرانی تئاتر و بازیگری، دوره بازیگری را گذراند و از طریق استاد به خانم چیستا یثربی نمایش نامه نویس،منتقد،مترجم،شاعر و نویسنده تئاتر و سینما در ایران معرفی شد و در نمایشنامه ای که برای جشنواره ی تئاتر فجر بود ایفای نقش کرد و موفق بود.

او به مدت ۲ سال در عرصه ی تئاتر فعالیت کرد و در نهایت با بازی در دو تله فیلم به نام های غزل و سینمایی شیرین به کارگردانی داوود توحید پرست و ساکن کلبه چوبی به کارگردانی حسین لیالستانی همکاری خود را با عرصه ی سینما و تصویر آغاز کرد.

 

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا