سریالسریال‌ایرانی

سریال بوم و بانو چند قسمت است ؟

سریال بوم و بانو چند قسمت است ؟ به همراه زمان پخش قسمت آخر سریال بوم و بانو همچنین اطلاعات خواندنی از سریال بوم و بانو را در همین مطلب بخوانید. سریال بوم و بانو یکی سریال های در حال تولید برای پخش از شبکه دوم صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران است که در ماه محرم سال ۱۳۹۹ شمسی، پخش خواهد شد.

این سریال به کارگردانی سعید سلطانی، به نویسندگی شعله شریعتی و اعظم بهروز و به تهیه ‌کنندگی آرمان زرین ‌کوب در ۴۰ قسمت ساخته شده است.

مهدی احمدی ، مسعود رایگان ، بهنام تشکر، فریبا متخصص، دیبا زاهدی و ساغر قناعت از جمله بازیگران سریال بوم و بانو هستند. مسعود رایگان در این سریال ایفاگر نقش تیمسار افشار و بهنام تشکر نیز نقش سرهنگ سپنتا را بر عهده دارد. ساغر قناعت که پیش از این با فیلم ‌های سینمایی ” مالاریا ” ساخته پرویز شهبازی و ” جشن دلتنگی ” به کارگردانی پوریا آذربایجانی در قامت بازیگر شناخته شده بود با بازی در سریال بوم و بانو ، اولین حضور تلویزیونی خود را تجربه می‌ کند. فریبا متخصص نیز در این پروژه نقش ماهرخ ، همسر تیمسار افشار را برعهده دارد.

در این سریال که در دوره پهلوی اول روایت می ‌شود و بزنگاهی از تلاقی عشق، سیاست و مذهب است، قصه ها واقعی نیستند و شخصیت ها نیز مابه ازای واقعی ندارند. همچنین کشف حجاب و ممنوعیت عزاداری برای سالار شهیدان از دیگر موضوعاتی است که در این سریال به تصویر کشیده می شود.

بوم و بانو به قلم شعله شریعتی و اعظم بهروز و به کارگردانی سعید سلطانی روایتگر داستانی عاشقانه و تاریخی در دوره پهلوی است که در ۳۵ قسمت برای پخش از شبکه دو صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران در ماه محرم ۹۹ در حال تولید است.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا