سریالسریال خارجی

سریال ترکی روزگارانی در چوکوروا | داستان قسمت ۴۱۲ سریال ترکی روزگارانی در چوکوروا

در این مطلب از سایت مجله اینترنتی کولاک داستان کامل قسمت ۴۱۲ سریال ترکی روزگارانی در چوکوروا از نظرتان می گذرد، نظرات خود را در خصوص این سریال با ما در میان بگذارید.

وقتی تکین می فهمد که مهمت کارا همان هاکان است به شدت عصبانی می شود و به سمت تعمیرگاه عبدالقدیر می رود. او با اسلحه سراغ عبدالقدیر می رود و می گوید هاکان را می شناسد و با تهدید می پرسد که اونها برای چه به چوکوروا آمده اند و قصدشان چیست.

عبدالقدیر ابتدا انکار می کند و می گوید هاکان را نمی شناسد بعد به ناچار اعتراف می کند و می گوید هاکان بدهی هایش را پرداخت کرده و همین مجبورش کرده برایش کار کند و خودش خصومتی با دمیر نداشته است.

اما هاکان به خاطر مشکلات شراکتی با دمیر خصومتی با او دارد. تکین سراغ دمیر را می گیرد و عبدالقدیر می گوید از او خبری ندارد و حتی شاید هاکان او را کشته باشد و ممکن است هاکان قصد کشتن او را هم داشته باشد.

زلیخا در اتاق بچه هاست و برای، دمیر نگران است. لطفیه پیش او میاید و او را دلداری می دهد و می گوید نباید نا امید شود و ادامه می دهد تکین برای امضا برگه ای به آنکارا رفته اما او به این قضیه مشکوک است.

زلیخا به کارخانه می رود و سراغ تکین را می گیرد و متوجه می شود برگه ی مورد نظر هفته ی قبل امضا شده و متوجه می شود تکین دروغ گفته است. فکرت و چتین به ترکیه برگشتند و پیش دادستان می روند.

فکرت در مورد تمبر و نامه جعلی به دادستان توضیح می دهد و برای دمیر ابراز نگرانی می کند. دادستان دوباره او را متهم به دروغگویی می کند و می گوید زمانیکه آن ها سر پلیس را گرم کردند دمیر در خارج از کشور زندگی می کند.

در ادامه می خوانید:

خلاصه داستان قسمت ۴۱۳ سریال ترکی روزگارانی در چوکوروا

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا