سریالسریال خارجی

سریال ترکی کلاغ کی پخش می شود ؟ + زمان پخش و تکرار سریال کلاغ

سریال ترکی کلاغ کی پخش می شود ؟ همچنین ساعت دقیق و زمان پخش و تکرار سریال کلاغ یا کلاغ سیاه kuzgun و اطلاعات تکمیلی را در این مطلب بخوانید. سریال ترکی کلاغ سیاه را بهادر اینجه پخشش کارگردانی کرده است.

سریال ترکی کلاغ کی پخش می شود
سریال ترکی کلاغ کی پخش می شود

“کلاغ سیاه” یکی از سریال های پر طرفدار در ترکیه است و در دو فصل ساخته شده است. تمام بازیگران اصلی فصل اول سریال، در فصل دوم نیز حضور دارند و البته به تازگی بازیگران دیگری به این سریال پیوسته اند که البته نقش هایشان نیز مشخص شده است. شبکه اصلی پخش کننده این سریال شبکه STAR TV ترکیه است.

سریال ترکی کلاغ از ساعت ۲۱ از «جم سریز» پخش می شوذ. تکرار این سریال نیز در ساعات ۱ ،  ۵، ۹ ، ۱۳ و ۱۷ روی آنتن می رود.

در سریال kuzgun خدیجه اصلان نقش مریم ، مادر کوزگون ( باریش اردوچ ) را ایفا می کند. جانر شاهین نقش کارتال برادر کوزگون و آهسن اروغلو نقش کومرو خواهر کوزگون را دارند. همچنین بازیگر لونت اولگن نقش رفات بیلگین پدر دیلا ( بورجو بریجیک ) را بازی می کند و بازیگر ایپک اردم نیز در نقش نامادری دیلا در این مجموعه حضور دارد. در آخر بازیگر بوراک اویانیک نقش کسیک دوست صمیمی کوزگون را در این سریال دارد.

 


همچنین بخوانید:

داستان قسمت اول تا آخر سریال ترکی کلاغ سیاه kuzgun

بیوگرافی بازیگران در سریال ترکی کلاغ سیاه + معرفی نقش ها

 


⇐ برای دیدن مطالب بیشتر به لینک های: سریال ترکیه ای، سریال های در حال پخش ترکیه ، سریال ترکی عاشقانه و سریال ترکی جدید مراجعه کنید.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا