تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

سریال حضرت موسی (ع) کی پخش می شود؟

مجله اینترنتی کولاک: سریال حضرت موسی(ع) یک سریال تاریخی و مذهبی است که پیش بینی می شود همچون سریال یوسف پیامبر مورد توجه عامه مردم قرار گیرد.
این سریال به کارگردانی جمال شورجه تولید خواهد شد و زمان تولید آن طبق برنامه ریزی ها سال آینده خواهد بود.
شورجه در خصوص این سریال و ویژگی های بازیگر نقش حضرت موسی(ع)می گوید:طبق روایات و احادیث و اطلاعات تاریخی موجود،حضرت موسی تنومند بوده و قد و قامتی بیش از۱۹۰ سانت داشته است و ما به دنبال بهترین بازیگر هستیم که از هر لحاظ برای ایفای این نقش واجد شرایط باشد.البته در حال حاضر مراجعه کننده زیاد داریم و برخی از مراجعه کنندگان هم به ما می گویند خداوند از من خواسته تا این نقش را در سریال شما ایفا کنم و اگر این کار را نکنید گناه کبیره انجام داده اید!

سریال حضرت موسی(ع) +زمان پخش
کارگردان سریال موسی(ع)ادامه می دهد: واقعیت این است که موسی بن عمران در قصر بزرگ شده و ورزشکار و تنومند بوده، به طوریکه می توانسته با یک مشت بزند و طرف مقابل از از پای در بیاورد. او یک مبارز و عارف بوده و در عین حال این ویژگی های فیزیکال را هم داشته است.
شورجه در خصوص اینکه احتمالا بازیگر نقش موسی(ع ) یک سلبریتی خواهد بود افزود: آنچه مسلم است اینکه ما قصد داریم ایفای نقش موسی(ع) را به یک چهره جدید بدهیم و بنابراین شخص مورد نظر سلبریتی نخواهد بود. مثل فرج الله سلحشور که در برنامه هایش سعی کرد تربیت نیرو انجام دهد و انقاقا موفق هم بود و کارهایش در فهرست کارهای فاخر و جهانی قرار گرفت. او در مجموعه اصحاب کهف از مهتاب کرامتی و در ساخت یوسف پیامبر از مصطفی زمانی برای ایفای نقش اول استفاده کرد و جالب است که در فیلم یوسف نوجوانانی که برادران حضرت یوسف بودند از بازیگران حرفه ای هستند. لذا ما نیز قصد داریم از آن تجربه موفق الگو بگیریم و در سریال حضرت موسی(ع)چهره جدیدی را به دنبای هنر معرفی کنیم که در عین حال از بچه های تئاتری و باسابقه و کاربلد و آشنا به مفاهیم قرآن هم باشد.
شورجه در پایان در خصوص زمان تصویربرداری سریال حضرت موسی گفت: طبق قول هایی که سیما به ما داده من فکر می کنم اواخر پاییز سال آینده بتوانیم این مجموعه را کلید بزنیم.این سریال تلویزیونی در داخل کشور کلید خواهد خورد و یکی از لوکیشن های جدی ما که مورد استفاده قرار گرفت همان لوکیشن های یوسف پیامبر است که البته بیست درصد پاسخگوی نیاز ماست و ۸۰ درصد به عرض و طول آن باید اضافه شود و مرمت و بازسازی خیابانها صورت گیرد و عریض شود.

پس اعلام زمان پخش این سریال در این پست اطلاع رسانی می شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا