تلویزیونسریالسریال‌ایرانی

سریال روزهای بیقراری ۲ چند قسمت است؟

مجله اینترنتی کولاک: سریال روزهای بیقراری ۲ به تهیه کنندگی امیر حسین شریفی و کارگردانی کاظم معصومی در سال ۹۸ بعد از پخش مجموعه بر سر دوراهی در ایام نوروز روانه آنتن شبکه دو سیما می شود.

روزهای بیقراری 2+تعداد قسمت ها

بیشترین سکانس های فصل دوم سریال روزهای بیقراری در شهر تبریز و و بخش هایی از آن در شهر مشهد انجام شده است.این سریال در ادامه فصل اول که سال ۹۵ از شبکه یک سیما روی آنتن رفته بود ساخته شده است.

در خلاصه داستان سریال روزهای بیقراری ۲ آمده است سارا (سارا صوفیانی) که با همسر خود متارکه کرده در پی هویت خود به ناچار راهی سفری طولانی می شود. تنها سندی که می تواند او را به مقصود برساند یک فرش نفیس مربوط به زمان مشروطه است…

سریال روزهای بیقراری در ۲۳ قسمت تولید شده است.

بازیگرانی همچون سارا صوفیانی، مجید واشقانی، فخرالدین صدیق شریف، مهتاج نجومی، کاظم هژیر آزاد، صفا آقاجانی با حضور افسانه بایگان و حمیدرضا آذرنگ و تعدادی از بازیگران برجسته و پیشکسوت تبریز و مشهد در فصل دوم «روزهای بی قراری» به ایفای نقش پرداخته اند.

گفتنی است در فصل اول سریال روزهای بیقراری نیز بازیگرانی همچون:  ابوالفضل پورعرب در نقش کاویان . پژمان بازغی در نقش فرهاد . الهام حمیدی در نقش رها . سارا صوفیانی در نقش سارا . کامران تفتی در نقش منصور . حمیدرضا ابراهیمی . مریم خدارحمی . والیه علوی . عطیه غبیشابی . حمیدرضا هدایتی . حسام منظور . فاطمه واحدی . زهرا برومند و … بازیگر خردسال سمیه فانی بازی کردند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا