سریالسریال‌ایرانی

سریال ریکاوری چند قسمت است؟

مجله اینترنتی کولاک: سریال ریکاوری به کارگردانی بهادر اسدی توزیع شد. ریکاوری سریالی خانوادگی و اجتماعی محصول سال ۱۳۹۷ کشور ایران و در ۱۲ قسمت تولید شده است.

سریال ریکاوری

داستان ریکاوری داستانی اجتماعی است که دارای فراز و نشیب‌های بسیاری می‌باشد و همین فراز و نشیب‌هاست که سعی دارد به جذب حداکثری مخاطبان شبکه نمایش خانگی برای این سریال بپردازد.

در خلاصه داستان مجموعه نمایش خانگی ریکاوری آمده: ریکاوری داستان سه رفیق و شریک است که تصمیم می‌گیرند به سفری مجردی و بدون همسرانشان بروند تا ریکاوری شوند. این داستان در واقع داستانی در مورد رفاقت، عشق و خیانت است. بابک، سهیل و مسعود که با یکدیگر در یک نشریه‌ی پرفروش کار می‌کنند و بابک سردبیر این نشریه است، در زندگی شخصی‌شان دچار مشکلات و مسائلی می‌شوند و برای فرار از این روزمرگی و استراحت چند روزی به یک مسافرت مجردی می‌روند اما….

بازیگرانی که در این سریال شبکه نمایش خانگی به ایفای نقش می‌پردازند عبارتند از: شبنم قلی خانی، مجیدواشقانی، پوریا پورسرخ، هومن برق نورد، عزت مهرآوران، مریم معصومی، سیما تیرانداز، شیوا طاهری، ندا قاسمی، نگار عابدی، مهسا کامیابی، الهام شعبانی، یاشار هاشم زاده و عباس جمشیدی‌فر.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا