سریالسریال‌ایرانی

سریال فوق لیسانسه ها چند قسمت است؟

فوق لیسانسه ها چند قسمت است؟ این سوال بسیاری از مخاطبیت این مجموعه طنز است. سریال فوق لیسانسه ها به کارگردانی سروش صحت و در ادامه مجموعه لیسانسه ها پخش شد. سریال ۴۰ قسمتی فوق لیسانسه‌ها به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی اواخر فروردین ۹۸ در دانشگاه خوارزمی واقع در خیابان مفتح کلید خورد. فصل اول این سریال در آذرماه از شبکه سه سیما پخش شد.

سریال فوق لیسانسه ها

این سریال در مرحله اول در ۳۰ قسمت پخش می شود و ۱۰ قسمت باقی‌مانده از این سریال قرار است در سال آینده و بعد از پایان پخش سریال‌های نوروزی ۹۹ و قبل از آغاز ماه رمضان به روی آنتن رود. بر همین اساس ۱۰ قسمت به این سریال اضافه شده است که در مجموع فصل دوم فوق لیسانسه‌ها در ۲۰ قسمت پخش خواهد شد.

مجموعه «لیسانسه‌ها» به نویسندگی سروش صحت و ایمان صفایی با بازی بازیگرانی چون هوتن شکیبا، امیر کاظمی، امیرحسین رستمی، عرفان برزین، بهنام تشکر، بیژن بنفشه‌خواه، مهران رجبی، متین ستوده، رویا میر علمی، کاظم سیاحی،عزت‌الله مهرآوران، سوگل قلاتیان، آتنه فقیه‌نصیری، فرید شهریاری در زمستان سال‌های ۹۵ و ۹۶ از شبکه سه سیما پخش شد.

فصل اول سریال لیسانسه ها در ۲۸ قسمت و فصل دوم در ۴۰ قسمت روی آنتن شبکه ۳ رفت. از ۱۷ آبان ماه ۹۸ فصل سوم لیسانسه ها با نام فوق لیسانسه ها هر شب ساعت ۲۰ :۴۵ دقیقه از شبکه ۳ سیما پخش می شود.

فوق لیسانسه ها چند قسمت است
فوق لیسانسه ها چند قسمت است

سریال لیسانسه‌ها برای اولین بار در دی ماه سال ۹۵ به کارگردانی سروش صحت و تهیه‌کنندگی رضا جودی در قالب ۲۸ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای روی آنتن تلویزیون رفت و در همان فصل اول توانست مخاطبان بسیاری را به خود جذب کند.
از بازیگران این مجموعه می‌توان هوتن شکیبا، بهنام تشکر، کاظم سیاح، امیرحسین رستمی، امیر کاظمی، هوتن شکیبا، متین ستوده، بیژن بنفشه‌خواه و … را نام برد.
پس از موفقیتی که فصل اول این مجموعه به دست آورد، تهیه کنندگان سریال خیلی زود به فکر ساخت سری دوم «لیسانسه‌ها» افتادند و در همان روز‌های نخستین بعد از پخش فصل اول، ساخت لیسانسه‌ها ۲ آغاز شد و نهایتا کمتر از ۱ سال بعد، در آذر ماه ۹۶، «لیسانسه‌ها ۲» در قالب ۴۰ قسمت منتشر شد.
سروش صحت به خوبی توانست از محبوبیت فصل اول سریال استفاده کند و کمی طنز سیاسی را چاشنی سریال قرار داد و به شدت با واکنش مثبت از سوی مخاطبین مواجه شد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا