سریالسریال‌ایرانی

سریال کامیون چند قسمت است ؟

سریال کامیون چند قسمت است ؟ “کامیون” به کارگردانی مسعود اطیابی در ایام نوروز ۹۹ روی آنتن شبکه دو سیما می رود. این سریال در ۳۰ قسمت ساخته شده است. داستان “کامیون” را شهروز شکورزاده و برزو نیک‌نژاد نگاشته اند.

سریال کامیون چند قسمت است
سریال کامیون چند قسمت است

و در خلاصه داستان آن آمده: «نادر پیشکسوت فوتبال مدتی است که روی کامیون باربری دوستش کار می‌کند. صابر، وحید و اشکان سه دانشجویی هستند که به دلیل مشکلاتی توسط صاحبخانه اثاثیه‌شان به خیابان ریخته شده. نادر و دانشجوها با هم آشنا می‌شوند که این آشنایی زمینه‌ساز اتفاقات مختلفی در روند داستان می‌شود.»

«کامیون» به کارگردانی مسعود اطیابی در ۳۰ قسمت ۴۲ دقیقه‌ای برای پخش در نوروز ۹۹ تهیه شده و از جمعه (۱ فروردین) ساعت ۲۱ از شبکه دو پخش می‌شود. بازپخش این سریال نیز روز بعد ساعت ۱۲ و ۱۶ خواهد بود. تصویربرداری سریال «کامیون» به کارگردانی سید مسعود اطیابی اخیرا به پایان رسید.

«کامیون» با بازی مهدی هاشمی، لعیا زنگنه، جهانبخش سلطانی، بیتا سحرخیز، سپند امیرسلیمانی، نادر سلیمانی، شیوا خسرومهر، خشایار راد، فرهاد بشارتی، زهره فکورصبور، امید روحانی و… روی آنتن می‌رود.

مهدی هاشمی و نسرین مقانلود اصلی ترین بازیگران سریال کامیون هستند. برزو نیک‌نژاد سال ۹۵ سریال همسایه‌ها را برای شبکه دو سیما کارگردانی کرده بود. این کارگردان ساخت سریال‌هایی چون «دردسرهای عظیم ۱ و ۲ »، «پنچری» و «ساخت ایران ۲» را هم در کارنامه دارد.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا