سریالسریال‌ایرانی

سریال پدر پسری چند قسمت است ؟ + زمان پخش قسمت آخر

سریال پدر پسری چند قسمت است ؟ به همراه زمان پخش قسمت آخر سریال طنز پدر پسری از شبکه پنج سیما و اطلاعات تکمیلی درباره این سریال در اینجا. به نقل از روابط عمومی سریال پدر پسری ، تا به حال فیلمبرداری ۱۷ قسمت از مجموعه تلویزیونی انجام شده و هم زمان با تولید، مراحل فنی آن هم در حال پیگیری است. این سریال در ۴۰ قسمت برای پخش از شبکه پنج آماده می شود.

سریال پدر پسری چند قسمت است
سریال پدر پسری چند قسمت است

فیلمبرداری مجموعه تلویزیونی این دوران در دانشگاه خوارزمی کماکان ادامه دارد و گروه سازنده با تمام تلاش برای رساندن کار به شب های ماه مبارک رمضان در حال فعالیت هستند.

بازیگران اصلی مجموعه شامل مهران رجبی، عزت الله مهرآوران، مریم سرمدی، افشین سنگ چاپ، محمدجواد جعفرپور و کتایون بختیاری است. با توجه به شیوع ویروس کرونا (corona) در کشور عوامل این برنامه بصورت مستمر در پشت صحنه پایش شده و تمام نکات بهداشتی و ضدعفونی مستمر رعایت می شود.

این سریال اقتباسی از کتاب «آخرین نشان مردی» به قلم مهرداد صدقی است که به صورت طنزگونه و اپیزودیک (هر قسمت آن قصه‌ای مجزا دارد) پخش می‌شود. «پدر پسری» در قالب طنز موقعیت ساخته شده و نویسندگی آن بر عهده احسان ثقفی، حسین حقیقی و محمد پایدار است.

مهران رجبی، عزت‌الله مهرآوران، افشین سنگ چاپ سه بازیگری هستند که در سالهای اخیر در آثار طنز زیادی حضور پیدا کرده اند. از مهر آوران و سنگ چاپ، آخرین بار سریال طنز لیسانسه ها و فوق لیسانسه ها از شبکه ۳ سیما پخش شد.


همچنین بخوانید:

بازیگران و خلاصه داستان سریال پدر پسری

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دکمه بازگشت به بالا