چهره هاسلبریتی خارجی

سوابق و زندگینامه کامل میروسلاو اسلاوو مهاجم اوکراینی شهر خودرو + عکس

در این مطلب به زندگینامه کامل میروسلاو اسلاوو می پردازیم؛ مهاجم اوکراینی که به تازگی به تیم مشهدی شهر خودر پیوسته و انتشار عکس های جنجالی اش در فاضی مجازی بازتاب هایی داشته است.

زندگینامه کامل میروسلاو اسلاوو
زندگینامه کامل میروسلاو اسلاوو

میراسلاو اسلاوو در پست حمله بازی می کند. او ۸ سپتامبر سال ۱۹۹۰ در کیف اوکراین به دنیا آمده است. این مهاجم ۲۹ ساله زمانی که کودک بود به همراه خانواده اش به کشور اتریش مهاجرت کردند و در انجا به مدرسه فوتبال رفت و مربیانش وقتی مهارت و استعداد بسیار بالای او را در فوتبال دیدند وی را به تیم نوجوانان وین فرستادند و حضور موفق این مهاجم باعث شد که به تیم جوانان وین راه پیدا کند و روز به روز پیشرفت های چشمگیری داشته باشد.

او در سال ۲۰۰۸ به صورت رسمی فوتبال حرفه ای خود را با تیم بوردو آغاز کرده و بعد از ۱۳ بازی برای این تیم ول بودن گل زده به تیم آنژی ماخاچکالا روسیه رفت. بازی های خیلی خوب وی در این لیگ های روسیه و اوکراین باعث شد که در نهایت به تیم ملی اوکراین دعوت شود.

میروسلاو در همه رده های سنی تیم ملی اوکراین بازی کرده است. او در سال ۲۰۰۶ در نوجوان اوکراین بازی کرد و در سال ۲۰۰۸ در تیم جوانان این تیم به میدان رفت و در سال ۲۰۱۰ دربه تیم ملی بزرگسالان دعوت شد و یک بازی ملی دارد.

انتشار عکس های نیمه برهنه  از اسلاوو که نشان می داد او سابقه مدلینگ را هم دارد باعث شد تا این اوکراینی هنوز پایش به ایران نرسیده خبرساز شود!

پیج اینستاگرام میروسلاو اسلاوو

instagram.com/miro_slavov

 

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا