اخبار داغ

سیده عزت خاموشی که به دلیل کرونا فوت کرد که بود؟ + اطلاعات تکمیلی

سیده عزت خاموشی که به دلیل کرونا فوت کرد که بود ؟ به همراه اطلاعات تکمیلی از خانم سیده عرت خاموشی مادر عروس رهبر انقلاب را اینجا بخوانید. خانم سیده عزت خاموشی، مادر شهید محمدرضا لولاچیان و همسر حاج محمود لولاچیان روزگذشته در یکی از بیمارستان های تهران به دلیل کرونا درگذشت.

سیده عزت خاموشی که به دلیل کرونا فوت کرد
سیده عزت خاموشی که به دلیل کرونا فوت کرد

خانم خاموشی از موسسین مدارس اسلامی نرگس و مادر همسر حجت الاسلام سید میثم خامنه ای بود. مجموعه مدارس غیرانتفاعی نرگس از اولین مدارس اسلامی ویژه دختران است که در سال ۴۳ از سوی آقای لولاچیان و خانم خاموشی تاسیس شده و تحت پوشش جامعه تعلیمات اسلامی بوده است.

پیکر مرحومه خاموشی امروز به خاک سپرده شد.

توصیه اکید بسیاری از مقامات بهداشتی و متخصصین طی چند روز اخیر این است که شهروندان حتما در خانه بمانند و جز برای موارد فوق ضروری از منزل خارج نشوند. در همین ارتباط دکتر کیانوش جهانپور سخنگوی وزارت بهداشت ظهر امروز در خصوص آخرین مبتلایان به کرونا در ایران گفت:

از ظهر دیروز تا امروز و بر اساس نتایج آزمایشگاهی، ۱۱۹۲ مورد جدید ابتلا به کووید۱۹ در کشور شناسایی شد و شمار مبتلایان به این بیماری در کشور به ۱۷۳۶۱ نفر رسید

خوشبختانه ۵۷۱۰ نفر از بیماران کووید۱۹ در کشور بهبود یافته و ترخیص شده اند و این آمار روز به روز در حال افزایش است. متاسفانه با جان باختن ۱۴۷ نفر از بیماران، مجموع درگذشتگان بر اثر این بیماری در کشور به ۱۱۳۵ نفر رسید.


همچنین بخوانید:

عکس پروفایل با موضوع کرونا + عکس نوشته و متن

عکس پروفایل در خانه بمانیم+ متن و عکس نوشته

متن های فضای مجازی درباره شیوع کرونا در ایران

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا