چهره هاسلبریتی خارجی

شاهد کاپور، بعد از موفقیت «کبیر سینگ» دستمزدش را بالا برد

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه:‌ سمیرا فیض آبادی : فیلم «کبیر سینگ‌» با بازی شاهد کاپور همچنان در گیشه سینماها یکه تاز است و در ۲۲ روز اکران توانسته ۲۵۰ کرور فروش کند و لقب پرفروش‌ترین فیلم سال ۲۰۱۹ را از آن خود کرده است. همچنین این فیلم، پرفروش‌ترین و موفق‌ترین فیلم شاهد کاپور در ۱۵ سال فعالیت سینمایی‌اش محسوب می‌شود.

اگرچه این فیلم مورد انتقاد برخی افراد و رسانه‌ها قرار گرفته و آن را فیلم خشن و ضد زن نامیده‌اند اما واقعیت این است که مردم این فیلم و عملکرد بی نظیر شاهد کاپور در این فیلم را دوست داشته‌اند. قطعا شاهد کاپورف پسر شکلاتی بالیوود با موفقیت صد درصدی فیلمش در آسمان نهم سر می‌کند و خبر تازه‌ای که شنیده می‌شود این است که او تصمیم دارد دستمزد خود را برای پروژه‌های بعدی افزایش دهد.  طبق اخبار شنیده شده او رقم دستمزد خود را به ۳۵ کرور افزایش داده است واگر این موضوع صحت داشته باشد شاهد کاپور از جمله بازیگرانی خواهد شد که بالاترین دستمزد را در سینمای هند دریافت می کنند.

به تازگی شاهد کاپور شادی و خوشحالی‌اش از موفقیت «کبیر سینگ» را در صفحه ایسنتاگرامش با طرفداران خود سهیم شده و از آنها تشکر کرده و نوشته است: «عشق شما به این فیلم وصف ناپذیر است و با من کلمات قادر به ادای آن نیستم. به خاطر درک کردن کبیر، بخشیدن او و دوست داشتن او از شما تشکر می‌کنم. همه ما اشتباه می کنیم و باید این قدرت را داشته باشیم که این اشتباهات جدا شویم، رشد کنیم عاقل و مهربان شویم. هیچ وقت تا این اندازه احساس قدردانی نداشته‌ام. خاص‌ترین کاراکتری که تاکنون بازی کرده‌ام کبیر سینگ استو بیش از دیگر نقش‌هایم مورد توجه و علاقه مردم قرار گرفته است. سینمای هند راه طولانی‌ای پشت کرده گذاشته است و در انتخاب‌های کاراکترهای جسورانه قدرت بیشتری وجود  دارد. شما به من بال پرواز دادید. از همه شما مردم متشکرم.»

شاهد کاپور در یکی از مصاحبات اخیر خود اعلام کرده بود که او به خاطر همسرش میرا، حاضر شده در این فیلم بازی کند چراکه میرا وقتی نسخه اصلی این فیلم، «آرجون ردی» را دیده بود خیلی از داستان این فیلم خوشش آمده و از شاهد خواسته در این فیلم بازی کند. شاهد کاپور هنوز به طور قطعی برای بازی در فیلم دیگری قرارداد رسمی نبسته است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا