چهره هاسلبریتی خارجی

شاهرخ خان با ۳۹ میلیون فالوئر در توئیتر، محبوب ترین بازیگر هند

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی: کینگ خان بالیوود، شاهرخ خان محبوب ترین بازیگر هند و حاکم مطلق سایت میکروبلاگینگ توئیتر است؛ او با ۳۹ میلیون فالوئر که عدد قابل توجه و تحسین برانگیزی است به این جایگاه رسیده است.

درواقع ۳۹ میلیون نفر در جهان صفحه توئیتر شاهرخ خان را دنبال می‌کنند و این یک اتفاق بی‌نظیر برای یک سلبریتی می‌تواند باشد و با این توصیف به صراحت می‌توان گفت که شاهرخ خان تنها بازیگر هندی است که این میزان فالوئر را دارد و طرفداران کینگ خان از این اتفاق  به سطح دیگری از هیجان رسیده‌اند و بی صبرانه منتظر بازگشت ستاره خودشان روی پرده سینما هستند.   شاهرخ خان بعد از نخست وزیر هند، نارندرا مودی، دومین فرد هندی است بیشتر میزان فالوئر در توئیتر و درکل در فضا مجازی را دارد و طی چند روز اخیر به خاطر این اتفاق خوب، موج تبریکات به سمت این بازیگر مطرح و سرشناس سرازیر شده است.

چند روز پیش شاهرخ خان در توئیر هشتک از شاهرخ خان بپرسید را با طرفدرانش مطرح کرد و یکی از هوادارانش درمورد غیبت او و دوری بی سابقه‌اش از بالیوود سوال پرسید و شاهرخ خان در پاسخ به او گفت:«ها ها. من خودم بالیوود هستم.» و این پاسخ شاهرخ خان فضای مجازی را تسخیر کرده است و طرفدارانش شاهرخ خان را بالاتر از هر بازیگر دیگری، سوپراستار اول هند می دانند.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا