چهره هاسلبریتی خارجی

شاهرخ خان: قلبم به من اجازه نمی‌دهد کار قبول کنم

مجله اینترنتی کولاک ، ترجمه: سمیرا فیض آبادی : شاهرخ خان همیشه یکی از پرکارترین و فعال‌ترین بازیگر بالیوود بوده است. سینما دوستان حتی تماشای چندین فیلم در یک سال را از این سوپراستار مطرح بالیوود به خاطر می‌آورند. آخرین فیلمی که از او اکران شد فیلم «زیرو» بود که سال گذشته نمایش داده شد و متاسفانه کار موفقی نبود. کینگ خان بالیوود بعد از این فیلم دیگر برای بازی در هیچ فیلمی قرارداد نبسته است و فعالیت در هیچ پروژه‌ای را به طور رسمی اعلام نکرده است.

 

درواقع به نظر می‌آید شکست این فیلم تغییراتی در دیدگاه او ایجاد کرده چراکه او قرار بود در فیلمی که زندگی نامه اولین فضانورد هندی بود ایفای نقش کند که متاسفانه از آن کناره گیری کرد. طرفداران شاهرخ خان بی صبرانه منتظر هستند که او پروژه بعدی اش را اعلام کند و مجددا شروع به کار کند. شاهرخ خان که در حال حاضر همراه همسرش گوری خان و پسر کوچکش آبرام برای تعطیلات به لندن رفته است در خصوص آینده کاری‌اش چنین گفته است: «درحال حاضر هیچ فیلمی در دست ندارم. معمولا اتفاقی که برای یک بازیگر می‌افتد این است که بعد از اتمام یک پروژه، درگیر فعالیت در فیلم دیگری می‌شود و حدود ۳-۴ ماه زمان صرف آن می کند.»

شاهرخ خان در پاسخ به یکی از خبرنگاران گفته است از آنجایی که دخترش دانشجو است و پسرش آرین در حال تمام کردن تحصیلات دانشگاهی‌اش است می خواهد زمان بیشتری را در کنار خانواده‌اش سپری کند. او در ادامه می‌گوید: «این بار احساس می‌کنم قلبم به من اجازه نمی‌دهد کار قبول کنم… احساس می‌کنم باید کمی زمان صرف خودم کنم، فیلم تماشا کنم، فیلمنامه‌های متعدد را مطالعه کنم و کتاب‌های بیشتری بخوانم و زمان بیشتری را کنار خانواده‌ام باشم.

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا